مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی کوتاه مجید رضوی خواننده جوان (معرفی آهنگ ها و درباره زندگی شخصی)

Majid Razavi 4 e1669990397307

شرح حال خواننده نسل جوان مجید رضوی

مجید رضوی خواننده محبوب ایرانی که در عرصه موسیقی پاپ فعالیت دارد وی در 28 اردیبهشت سال 1376 در کرمانشاه متولد شده و هم اکنون ساکن تهران می باشد.

Majid Razavi 1 e1669990412643

شروع در عرصه خوانندگی

مجید رضوی خوانندگی را از 20 سالگی شروع کرد و از جوان ترین خوانندگان ایرانی می باشد. وی در سال 98 با محمدرضا خانزاده که مدیر شرکت اکسیر نوین است، آشنا شد و همین آشنایی سبب شد که اکسیر نوین روی پروژه مجید رضوی سرمایه گذاری نماید. مجید رضوی از سال 99 بطور جدی فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و آهنگسازی با مسعود جهانی شروع نموده و در این عرصه بسیار موفق ظاهر شده است. این خواننده محبوب نخستین آهنگ خود را با نام دسته گل در سال 99 منتشر نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث محبوبیت مجید رضوی در میان مردم شد.

Majid Razavi 2 e1669990427376

خانواده و ازدواج مجید رضوی

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از خانواده و زندگی شخصی این هنرمند در دست نیست. مجید رضوی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

Majid Razavi 1 e1669990442544

کنسرت های داخلی و خارجی

مجید رضوی نخستین کنسرتش را به تهیه کنندگی شرکت اکسیر نوین در روز های پایانی سال 1400 و در یکم اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد و با توجه به استقبال بی نظیر هوادارانش کنسرت وی در سوم و نهم اسفند ماه 1400 در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران تمدید شد. مجید رضوی تا به امروز کنسرت های بسیار زیادی را در تمام شهر های ایران و کشورهایی همچون؛ استرالیا، ترکیه و کانادا برگزار نموده است. این خواننده جوان در طی مدت زمان کوتاهی موفق شده رکورد فروش بلیط را در بین سایر خوانندگان بشکند، مجید رضوی نخستین خواننده ایرانی است که توانسته در سالن بزرگ کنسرت لندن اجرا داشته باشد. مجید رضوی در برنامه تحویل سال نو 1401 عصر جدید شبکه سه که احسان علیخانی مجری این برنامه است، دعوت شد و آهنگ زیبای نگین قلبمی را اجرا نمود. این خواننده مردمی جزء یکی از محبوب ترین و بهترین خوانندگان پاپ کشور به شمار می رود.

مجید رضوی

آهنگ های محبوب مجید رضوی

مجید رضوی از خواننده های نسل جوان ایران که صدای فوق العاده زیبایی دارد و طنین صدایش در قلب هر آدمی جای می گیرد. از بهترین آهنگ های وی می توان به دانلود آهنگدسته گل، تنهاییات، گرگ و میش، طلا، نگین قلبمی، بلاخره، منم، پنج صبح، اینا تورو اذیت میکنن، از خودت بگو، چشم نظر، آسمون، پدیده ” اشاره کرد.

مجید رضوی

مجید رضوی و همکاری با سایر هنرمندان

این هنرمند جوان در مدت زمان کوتاهی که در عرصه موسیقی به محبوبیت رسید با بسیاری از خوانندگان معروف و هنرمندان محبوب موسیقی ایران همچون؛ دانوش، علی خدابنده، سهراب پاکزاد، امیر رشوند، میثم ابراهیمی، فرزاد فرخ و…. همکاری داشت و باعث خلق آثار خارق العاده در عرصه موسیقی کشور شد.

Majid Razavi 5 e1669990481203

دانلود فول آلبوم مجید رضوی

در عرصه موسیقی ایران سایت های موزیک متعددی فعالیت دارند که از این بین می توان به مختلف موزیک اشاره کرد که از خرداد ماه سال 1394 فعالیتش را در این عرصه بطور مستمر آغاز نموده است. با مراجعه به این سایت می توانید تمامی آهنگ های مجید رضوی را با کیفیت بالا دانلود نمایید. بهترین آهنگ های داخلی و خارجی مجاز و همچنین آرشیو کامل از آهنگ های خواننده های معروف ایرانی جدید و قدیمی را با بالاترین کیفیت دانلود کرده و به آن گوش فرا دهید.

مطالب مشابه را ببینید!