مجله تاپ‌ناز‌

نکات مهم در مورد آرایش چشم مخصوص شب

آرایش چشم مخصوص شب با رعایت بعضی از نکات در مورد خط چشم، استفاده از سایه و به کار بردن مژه مصنوعی تکی و …. به بهترین شکل انجام می شود.

 

نکاتی برای آرایش چشم مخصوص شب

آرایش کردن یکی از کارهای جذابی است که خانم های جوان برای زیباتر شدن و جلوه دادن به زیبایی خود انجام می دهند ولی باید این را در نظر داشت که این آرایش کردن باید به صورت اصولی و با نکاتی خاص همراه باشد، در غیر این صورت به جای زیبایی، ناهماهنگی و ناموزونی ایجاد می شود.

 

از کانسیلر استفاده کنید

برای آن که آرایشتان در ساعات شب و در یک مجلس، تمیز و زیبا به نظر برسد، استفاده کردن از کانسیلر چشم را نباید فراموش کنید. لازم است که پیش از به کار بردن کرم پودر، حتما از کانسیلر در اطراف چشم خود بهره مند شوید. پیش از انتخاب کردن کانسیلر، به رنگ پوست خود و رنگ کرم پودری که قرار است استفاده کنید، توجه کنید و رنگ کانسیلر را یک یا دو درجه روشن تر بردارید.

 

خط چشم را فراموش نکنید

استفاده کردن از خط چشم برای آرایش سبک در روز، خیلی مهم نیست و به یک ریمل یا نهایتا یک خط چشم نازک بسنده کنید. ولی در مورد آرایش چشم مخصوص شب، این موضوع متفاوت است. برای آرایش چشم شب، بهتر است که از خط چشم استفاده کنید و آن را کمی پهن تر بکشید تا بیشتر مشخص شود.

 

از سایه‌های اکلیل‌دار استفاده کنید

در یک ترکیب آرایش چشم شب، استفاده کردن از سایه چشم توصیه می شود. بهترین سایه های مخصوص شب را باید در طیف رنگ های قهوه ای و طوسی بدانیم. اگر برای یک میهمانی شبانه آماده می شوید، استفاده از سایه های اکلیلی هم در این ترکیب آرایش، عالی است. حتی یک خط نازک از سایه اکلیلی، می تواند باعث زیبایی و جذابیت چشم های شما شود، کمک زیادی می کند. بهتر است که از سایه های ترکیبی استفاده کرده و به ترتیب از بخش مجاور خط رویش مژه های خود تا انتهای پلک چشم، تیره ترین و روشن ترین طیف را به کار بگیرید.

 

 

نکات مهم در مورد آرایش چشم مخصوص شب

مژه مصنوعی را فراموش نکنید

استفاده کردن از مژه مصنوعی برای تکمیل آرایش چشم ویژه شب، عالی خواهد بود. اگر می خواهید که مژه های شما طبیعی تر به نظر آید، به جای مژه مصنوعی یک سره، از مژه های تکی استفاده کنید. این مژه ها به شکلی طبیعی تر روی مژه های فعلی شما قرار می گیرد و آنها را پر و حجیم نشان می دهند.

 

هر دو ردیف مژه بالا و پایین را ریمل بزنید

روی مژه های خود و حتی مژه های مصنوعی اضافه شده ریمل بزنید و حتما ریمل مژه های پایینی را هم از قلم نیندازید. اگر چه گاهی برای آرایش روز از ریمل های کمرنگ تر و حتی ریمل های رنگی استفاده می کنیم، ولی بهترین گزینه برای آرایش چشمی شب، ریمل های کاملا سیاه و کربن بلک می باشند.

مطالب مشابه را ببینید!