مجله تاپ‌ناز‌

برنامه کودک شو + نحوه شرکت در مسابقه و زمان پخش این مسابقه

برنامه کودک شو

زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه کودک شو

برنامه کودک شو مسابقه ای خانوادگی است که از شبکه نسیم پخش می شود. این برنامه با مجری گری پژمان بازغی، کارگردانی رضا مهرانفر، تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی از سال 1395 شروع به پخش شده است و همچنان هم از شبکه نسیم پخش می شود و یکی از برنامه های پربیننده شبکه نسیم می باشد.

در مسابقه کودک شو، خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم وارد رقابت می شوند و بچه ها هم در دنیای کودکانه خود بازی و تفریح می کنند و گاهی هم بازی های این مسابقه را انجام می دهد و باعث خلق لحظات شاد و جالبی در برنامه می شوند. برنامه کودک شو دارای بخش های طنز و سرگرمی و بدون رقابت نیز می باشد.

برنامه کودک شو

موضوع برنامه

پروژه این برنامه در چارچوب یک برنامه با گونه مسابقه بازی می باشد که رقابتی را میان کودکان سه تا پنج سال و پدر و مادرانشان برگزار می کند. در برنامه کودک شو علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگون مانند بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، فعالان حوزه موسیقی و … هم با فرزندانشان حاضر می شوند و در قسمت های جدید هم مهمانان ویزه ای در نظر گرفته شده است.

در این مسابقه علاوه بر مردم، مخاطبان و بینندگان از هنرمندان و چهره های ورزشی هم دعوت می شود تا به همراه خانواده خود در این برنامه شرکت کنند. در هفته نخست و اواخر تیر ماه شاهد حضور خانواده های سحر ولدبیگی و نیما فلاح، سعید امیرسلیمانی و همسرش، جوانه دلشاد، هدایت هاشمی و مهشید ناصری بودیم.

برنامه کودک شو

زمان پخش کودک شو

مسابقه کودک شو از روز شنبه تا سه شنبه ساعت 23 و در روزهای جمعه هم در ساعت 21 ا شبکه نسیم پخش می شود. تکرار این برنامه روز بعد ساعت 11 صبح و 17 بعد از ظهر می باشد.

برنامه کودک شو

برنامه در سال 98

برنامه کودک شو در فصل جدید که در سال 98 پخش می شود، همچنان مانند روال قبل برگزار می شود و اجرای آن را هم پژمان بازغی به عهده دارد و البته دارای آیتم ها و بازی های جدیدی هم شده است.

برنامه کودک شو

 

چگونه در کودک شو حضور داشته باشیم؟

خانواده هایی که تمایل به حضور در برنامه دارند پس از پخش تیزر به سایت شبکه نسیم مراجعه کرده و پس از دریافت فرم ثبت نام کودک شو وبررسی آن توسط کارشناسان برنامه در بخش اول مسابقه که به صورت مستند خواهد بود حضور پیدا خواهند کرد تا با سنجش آنها توسط کارشناسان و هنرمندان و در نظر گرفتن میزان توانایی خانواده جهت حضور در برنامه به برنامه دعوت شوند . در مرحله گزینش خانواده ها نیز چالش هایی در نظر گرفته شده است .

سایت کودک شو: koodakshow.tvnasim.ir

برنامه کودک شو

چگونه در کودک شو ثبت نام کنم؟

برای شرکت در برنامه کودک شو به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر شما می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید و یا نام و نام خانوادگی خود را به شمارۀ ۰۹۱۹۹۰۴۰۲۵۶ پیامک نمایید. دوستان شما در برنامۀ کودک شو در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برنامه کودک شو

مطالب مشابه را ببینید!