مجله تاپ‌ناز‌

بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ از فروشگاه

تلویزیون ال جی CX

تلویزیون اولد CX یکی از محصولات برند ال جی می باشد که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. تلویزیون 55CX ال‌جی مجهز به صفحه تخت است. تلویزیون اولد ال جی CX از کیفیت تصویر فورکا برخوردار است. این کیفیت تصویر رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل دارد. تلویزیون ۲۰۲۰ اولد ال جی 55CX مجهز به تکنولوژی تصویر Perfect Color میباشد. این تلویزیون با داشتن این قابلیت می تواند رنگ ها را به صورت دقیق برروی صفحه نمایش ۵۵ اینچ نشان دهد. تلویزیون اولد ال جی  55CXقادر است با داشتن فناوری Perfect Color رنگ مشکی را به صورت مطلق برای کاربران نشان دهد و تصاویر را به صورت گیرا ارائه دهد. تلویزیون 2020 ال جی 55CX یکی از محصولات سری C ال جی است و نسل جدید تلویزیون های ال جی C9 محسوب می‌شود. تلویزیون های ال جی C9 در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون مجهز به فناوری AI Picture Pro است. این محصول دارای قابلیت‌های بهبود کیفیت و شفافیت تصویر است و می تواند تصاویر را بدون نویز بر روی صفحه نمایش ۵۵ ارائه دهد. تلویزیون اولد ال جی CX قادر است چهره های اشخاص در تصاویر را تشخیص دهد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی CX دارای تکنولوژی ها و امکانات هوشمندی مانند AI Sound Pro می باشد. وجود این قابلیت باعث شده است که صدا به صورت بهتر ارائه شود و ژانر محتوا های در حال پخش نیز مشخص شده و با کیفیت بالایی بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ پخش شود. ال جی سری C محصولات را فقط برای گیمینگ ها ساخته است اگر شما جزو افرادی هستید که به بازی‌های مختلف علاقه دارید خرید تلویزیون اولد ال جی CX را به شما پیشنهاد می کنیم. تلویزیون ۲۰۲۰ اولد ال جی 55CX از قابلیت هایی مانند ALLM پشتیبانی می کند. زمان پاسخگویی تلویزیون ال جی CX زیر یک میلی ثانیه است و دارای قابلیت VRR  و نرخ به‌روزرسانی متغیری می باشد. تلویزیون ۵۵ اینچ lg مدل 55CX دارای تکنولوژی های G-Sync و FreeSync می باشد.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ از فروشگاه

این محصول از کارت های گرافیک جدید پشتیبانی می کند. ال جی تلویزیون اولد 55CX را مجهز به نسخه ۵ سیستم عامل webOS  ارائه نموده است. کاربران با خرید تلویزیون ۲۰۲۰ ال جی CX می‌توانند برنامه‌های فراوان و مورد علاقه شان را از فروشگاه الجی دریافت نموده و آنها را نصب کنند. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی 55CX از فناوری OLED Motion Pro  پشتیبانی می کند. این فناوری در صحنه های سریع و پرتحرک به کار رفته و باعث شده است که تصویر بدون هیچگونه تاری بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ نشان دهد. تصاویر پخش شده بر روی تلویزیون کاملا روان و شفاف می باشد. تلویزیون اولد ال جی 55CX از تکنولوژی HDR  نیز پشتیبانی می کند. این محصول دارای قابلیت Dolby Vision IQ است و قادر است تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای کاربران ارائه دهد. صفحه نمایش تلویزیون ۲۰۲۰ ال جی CX با توجه به نور محیط و محتوای در حال پخش تنظیم می شود. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه کنید. اگر قصد مشاهده قیمت تلویزیون ال جی CX را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مجرب مراجعه نموده و با استثنایی ترین قیمت خریداری نمایید.

تلویزیون سامسونگ TU8500

تلویزیون سامسونگ TU8500 دارای صفحه نمایش ۵۵ اینچ می‌باشد. این تلویزیون یکی از محصولات سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 55TU8500 صفحه نمایش کریستال دارد و در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی معمولی قادر است تصاویر را با کیفیت بالاتری ارائه دهد. تلویزیون کریستال سامسونگ TU8500 صفحه نمایش از نوع ال ای دی دارد اما به گونه‌ای که تکنولوژی کریستال نیز در آن استفاده شده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ 55TU8500 از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و مجهز به تکنولوژیLED  می باشد. تلویزیون کریستال سامسونگ TU8500 قادر است با وجود فناوری UHD Dimming کنتراست تصاویر را ارتقا داده و کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی ارائه دهد. تلویزیون سامسونگ TU8500 مجهز به موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K می باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ TU8500 دارای امکانات و قابلیت های مختلفی مانند تکنولوژی Contrast Enhancer و Mega Contrastاست. وجود این قابلیت ها باعث شده است که کنتراست تصاویر بسیار بهبود یابد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ 55TU8500 از تکنولوژی های دیگری مانند Dynamic Crystal Color نیز پشتیبانی می‌کند و فناوری Dynamic Crystal Color رنگ ها را به صورت واقعی و طبیعی تولید و ارائه می‌کند. تلویزیون کریستال سامسونگ TU8500 مجهز به تکنولوژی Digital Clean View  است و قادر است نویز تصاویر را از بین برده و در نتیجه تصاویر را به صورت شفاف و واضح ارائه دهد. سامسونگ تلویزیون کریستال سامسونگ TU8500 را به تکنولوژی Motion Rate 120+  مجهز نموده است. این محصول از رفرش ریت بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای کسانی که به بازی‌های مختلف علاقه دارند گزینه مناسبی می باشد. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ 55TU8500 از حالت بازی Game Mode نیز پشتیبانی می کند. این محصول دارای تکنولوژیALLM و Game Motion Plus است و می تواند بازی ها را به صورت روان تر بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ نشان دهد و به همین دلیل کاربران هیجان بازی را به گونه‌ای دیگری تجربه خواهند نمود. تلویزیون TU8500 سامسونگ مجهز به سیستم صوتی دو کاناله است.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ از فروشگاه

بلندگوهای این تلویزیون توان خروجی 20 وات دارند. سامسونگ تلویزیون ۲۰۲۰ TU8500 را مجهز به تکنولوژی Dolby Digital Plus  ارائه نموده است. این فناوری کیفیت صدا را بهبود داده و قادر است صدا را با کیفیت بالایی به گوش کاربران برساند. تلویزیون ۲۰۲۰ سامسونگ 55TU8500 یکی از محصولات هوشمند سامسونگ می باشد که از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. خرید تلویزیون کریستال سامسونگ TU8500 امکانات و قابلیت های هوشمند فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون TU8500 سامسونگ مجهز به قابلیت های Gallery و Ambient Mode می باشد. شما می توانید زمانی که تلویزیون خاموش است به جای مشاهده صفحه سیاه از آن به عنوان یک قاب عکس استفاده کنید. تلویزیون کریستال سامسونگ 55TU8500 دارای قابلیت اسمارت است و از تکنولوژی Mirroring  پشتیبانی می کند. شما می توانید صفحه موبایل تلویزیون را به تلویزیون مرتبط نموده و یا اینکه شما صفحه تلویزیون را برروی موبایل خود مشاهده نمایید. تلویزیون اسمارت سامسونگ TU8500 دارای قابلیت Multi-View است و شما میتوانید دو محتوای مختلف را به صورت همزمان در یک کنار یکدیگر مشاهده کنید. همچنین شما می توانید این محصول را با استثنایی ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه کنید. اگر قصد مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ TU8500 را دارید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.

تلویزیون سونی X9500H

تلویزیون سونی  X9500Hصفحه نمایش ۵۵ اینچ دارد. این تلویزیون یکی از محصولات ۲۰۲۰ سونی است و مدل جدیدتر تلویزیون سونی X9500G محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. تلویزیون سونی 55X9500H تحت عنوان دیگری با نام X95H  نیز شناخته شده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سونی 55X9500H مجهز به کیفیت تصویر 4K HDR است. منصفانه است بگویم که این تلویزیونی یکی از بهترین تلویزیون های ال ای دی سال ۲۰۲۰ می باشد. تلویزیون 4K HDR  سونی  X9500Hاز فناوری های HDR  و فرمت های Dolby Vision ،HDR10 و HLGپشتیبانی می کند. تلویزیون ۵۵ اینچ سونیX9500H دارای صفحه نمایش ال ای دی است. این محصول تکنولوژی ها و قابلیت های فراوانی دارد. تلویزیون ال ای دی سونی 55X9500H از Full Array LED و X-tended Dynamic Range Pro  پشتیبانی می کند. سونی این تلویزیون را به پردازشگر قدرتمندی مجهز نموده است. وجود پردازشگر X1 Ultimate باعث شده است که تلویزیون‌ سونی قابلیت های فراوانی داشته باشد. وجود پردازشگر تصویر  X1 Ultimate بر روی این تلویزیون باعث شده است که تصاویر به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ 2019-2020 ال جی، سونی و سامسونگ از فروشگاه

تلویزیون ال ای دی سونی X9500H سیستم صوتی عالی دارد. سونی تلویزیون ۵۵ اینچ 55X9500H را مجهز به سیستم صوتی آکوستیک ارائه نموده است. بلندگوهای این محصول از نوع X-Balanced Speaker می باشد. تلویزیون 55X9500H سونی از فناوری‌های Dolby Atmos و S-Force Front Surround پشتیبانی می کند. صدای پخش شده از تلویزیون ۲۰۲۰ سونی X9500H بسیار فراگیر است و شما در هر نقطه‌ای که باشید صدا را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. تلویزیون سونی X9500H از فناوری‌های Ambient Optimisation  نیز پشتیبانی می کند. وجود این فناوری باعث شده است که صدا و تصویر با توجه به محیط اطراف تنظیم شود. تلویزیون ۲۰۲۰ سونی X9500H دارای تکنولوژی های Dolby Vision و Dolby Atmos است و این قابلیت باعث شده است که خانه شما به معنای واقعی به سینمای‌خانگی تبدیل شود. سونی این تلویزیون را با پایه های بسیار باریک و فلزی طراحی نموده است. تلویزیون سونی 55X9500H از تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته پشتیبانی می کند. اگر قصد خرید و مشاهده قیمت تلویزیون سونی X9500H را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نموده و از مشاوران حرفه ای دبی کوچولو مشاوره رایگان دریافت کنید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!