مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی مدل جذاب؛ از شروع فعالیت تا به شهرت رسیدن

بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی مدل جذاب؛ از شروع فعالیت تا به شهرت رسیدن

ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز به زندگی شخصی و حرفه‌ای رزی هانتینگتون وایتلی یکی از مشهورترین مدلهای جهان و همینطور همسر جیسون استاتهام خواهیم پرداخت. پس تا آخر همراه تاپ ناز باشید.

تولد

رزی در 18 آوریل 1987 در شهر پلیموث انگلیس در بیمارستان فریدم فیلدز در پلی مات دوون دیده به جهان گشود.

خانواده و اجداد

مادرش فیونا یک معلم تناسب اندام و پدرش چارلز اندر هانتینگتون یک نقشه بردار حرفه ای است. همچنین اجداد وی اهل لهستان بوده‌اند که در سال 1870 به انگلستان مهاجرت کردند. لام به ذکر است که او یک خواهر و یک برادر هم دارد.

از خون اشراف زادگی تا تمسخر در مدرسه

از خون اشراف زادگی تا تمسخر در مدرسه

از خانواده پدری‌اش، این مدل دارای ریشه‌های نجیب زادگی است.

پدر بزرگ پدری او عنوان بارونت (مقام فردی اشرافی) است. این مقام در قدیم توسط شاه یا ملکه انگلیس اعطا می‌شد.

اعطای این مقام از سده چهاردهم شروع شد. جیمز یکم انگلستان در سال 1611 از اعطای این مقام و پولی که در ازای آن دریافت می‌کرد برای تأمین مالی دربار استفاده می‌کرد.

در مدرسه بچه‌ها او را به خاطر جسه کوچک و لب‌های پرش مسخره می‌کردند.

تحصیلات و شروع به کار

تحصیلات و شروع به کار

رزی کار خود را زمانی که هنوز دختر مدرسه ای بود، شروع کرد. در 15 سالگی آژانس مدل (پروفایل) لندن متوجه این دختر شده بود.

در 16 سالگی، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، رزی اولین همکاری خود را برای برند لباس جین – Levi’s برگزار کرد. از این نقطه، حرفه او شروع به اوج گرفتن کرد. در سال 2004 او در عکس برداری مجله (Teen Vogue)  شرکت کرد و در همان سال به همراه نائومی کمپبل زیبا روی سکو های نیویورک رفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

ستاره‌ای در حال رشد

ستاره‌ای در حال رشد

حرفه ی مدلینگ برای او یک کار فوق العاده بود. او در (Teen Vogue) و (ELLEgirl) و در جاهای دیگری برای طراحان دیگری مانند ( Tommy Hilfiger”) و ” French Connection” کار کرده است. در سن 18 سالگی ، به نیویورک سفر کرد. در آنجا او شروع کرد.

حضور در ویکتوریا سکرت

حضور در ویکتوریا سکرت

اما اوج موفقیت رزی هانتیگتون درسال 2006 رخ داد زمانی کـه او بـه لس آنجلس رفت و بـه یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت تبدیل شد. از ستارگان مشهور ویکتوریا سکرت میتوان به ادریانا لیما اشاره کرد. رزی درسال 2008 برای نخستین بار عکس او روی جلد مجله بریتیش ووگ چاپ شد ودر همین زمان در کمپین تبلیغاتی برند بربری شرکت کرد. ازآن زمان او در نمایش‌هاي مد برندهای مختلفی پرادا، بربری و … حضور داشته است.

مطلب مشابه: بیوگرافی تیلور هیل مدل جذاب آمریکایی؛ از شروع فعالیت تا شهرت

شرکت ویکتوریا سکرت

از معروف ترین مدل های این شرکت میتوان به سوپر مدل هایی همچون باربارا پالوین، ژوزفین اسکرایور، رومی استراید، سارا سامپایو، مونیکا یاگاچاک، تیلور هیل و مارتا هانت اشاره کرد.  ویکتوریا سکرت در بخش هایی اعم از طراح، تولیدکننده، بازاریاب و فروشندهٔ لباس زیر زنانه و لوازم آرایشی در آمریکا است که توسط روی ریموند و همسرش گی ریموند در 12 ژوئن 1977 تأسیس شده‌است. این شرکت محصولاتی از قبیل لباس زیر زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرایشی به فروش می‌رساند. ویکتوریا سیکرت بیشتر به‌خاطر کاتالوگ‌ها و نمایش‌های مد آن تحت عنوان ویکتوریا سیکرت فشن شو شناخته شده‌است.

دیگر فعالیت ها

سه سال بعد نیز او با  ( high-end fashion house Burberry )  قرار داد بست. عکس رزی در کاور مجله ی (  British Vogue )  به عنوان مدل برتر این شکرت چاپ شد. رزی هانتیگتون چند بار موفق بـه دریافت جایزه بهترین مدل سال شده اسـت و در سال 2012 نیز بعنوان آیکن مد برتر سال انتخاب شد. رزی همچنین در کنار حوزه مد و پوشاک در زمینه طلا و جواهرات هم مشغول به فعالیت است. دیگران رزی را به دلیل آنکه همواره هماهنگی خاصی بین موها و رنگ پوست خود ایجاد می کند صاحب سبک در استفاده از مجموعه طلا و جواهرات شخصی اش می دانند. این موضوع در نشریات غرب قابل مشاهده است و باعث شده تا تعداد زیادی از مجموعه داران انگلیسی از رزی بخواهند از طلا و جواهرات آنان استفاده کند.

حضور در سینما

حضور در سینما

در سال 2009 رزی پیشنهاد بازیگری دریافت کرد. این پیشنهاد توسط مایکل بی کارگردان شهیر آمریکایی به وی داده شد و با قبول پیشنهاد در فیلم مشهور Transformers: Dark of the Moon به ایفای نقش پرداخت. رزی در این فیلم با بازیگرانی سرشناس همچون شایا لباف، جاش دوهامل، جان تورتورو و تایریس گیبسون همبازی شد. این فیلم در فروش به رکورد 1میلیارد دلار رسید. رزی  جایگزین مگان فاکس  شد. رزی با کارگردان فیلم مایکل بی در حین کار بر روی ویدئو های تبلیغاتی “Victoria’s Secret” آشنا شده بود. در این فیلم همه چیز حتی لهجه بریتانیایی رزی مورد انتقاد قرار گرفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی آنا د آرماس؛ از مهاجرت به آمریکا، بازی در جیمز باند و رابطه با بن افلک

همبازی شدن با تام هاردی و شارلیز ترون در فیلم مد مکس

همبازی شدن با تام هاردی و شارلیز ترون

در سال 2015 یک پیشنهاد جذاب سینمایی دیگر به رزی داده شد و آن بازی در فیلم Mad Max: Fury Road بود، که به گفته بسیاری یک از بهترین فیلم های ژآنر اکشن بود. کارگردان این فیلم جرج میلر بود و ستارگان سرشناس این فیلم میتوان به تام هاردی، شارلیز ترون، نیکلاس هولت، رایلی کیئو اشاره کرد. این فیلم موفق به فروش 415 میلیون دلاری رسید.

در بین 100 زن زیبای جهان

در بین 100 زن زیبای جهان

رزی زمانی که در حال کار در عرصه ی سینما بود ، کبودی ها و زخم های فیزیکی زیادی در بدنش ایجاد شد. او هم چنین باید یاد میگرفت که از دست تمام موجودات فضایی داخل فیلم فرار کند. حتی بعد از پخش فیلم نیز او از شهرتی که بدست آورده بود لذت برد. او توانست در سال 2011 دو افتخار کسب کند. نام او در مجله ی ” Maxim” در بین 100 زن زیبای دنیا قرار داده شد و بعدن نیز نام او در بین 100 زن زیبای دنیا قرار داده شد.

رزی با چه برند های معروفی فعالیت داشته است؟

  • پرادا Prada یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که در سال 1913 توسط ماریو پرادا تاسیس شد. این شرکت در کیف های دستی چرمی، لوازم جانبی سفر، کفش، لباس های آماده، عطر و سایر لوازم جانبی مد تخصص دارد.
  • گیلز دیکن Giles Deacon یک طراح مد انگلیسی، مدیر خلاق و موسس گروه  یک شرکت مد است. دیکن در سال 2016 به هفته مد پاریس پیوست. دیکن به چالش کشیدن ایده های سنتی لباس زنانه معروف است و اغلب از چاپ های هیجان انگیز و ارجاعات فرهنگ پاپ در طراحی های خود استفاده می کند.
  • شرکت پوشاک Levi’s یک شرکت پوشاک آمریکایی است که در سراسر جهان به دلیل برند جین Levi’s شناخته شده است. در ماه مه 1853، زمانی که مهاجر آلمانی لوی اشتراوس از بوتنهایم، باواریا، به سانفرانسیسکو، کالیفرنیا نقل مکان کرد، تاسیس شد تا شعبه ای در ساحل غربی تجارت کالاهای خشک برادرانش در نیویورک را باز کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو بازیگر جذاب انگلیسی؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری

زندگی شخصی و رابطه با جیسون استاتهام

زندگی شخصی و رابطه با جیسون استاتهام

رزی از سال 2010 با بازیگر سرشناس بریتانیایی جیسون استاتهام رابطه داشته است. نامزدی آنها در فوریه 2016 اعلام شد. روابط آن ها اغلب مورد توجه مطبوعات بریتانیا، به ویژه روزنامه های دیلی میل و تلگراف قرار می گیرد.

در اکتبر 2016 عکس های این مدل با لباس عروس و با حلقه ظاهر شد، بنابراین بسیاری از منابع رسانه ای این را نشانه عروسی به زودی رزی و استاتهام دانستند. در 10 فوریه 2017، خود رزی خبر بارداری خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. طرفداران متعدد او منتظر اخبار بیشتر در مورد زندگی خصوصی و موفقیت حرفه ای مدل مورد علاقه خود هستند. روزی هانتینگتون وایتلی در 24 ژوئن 2017 برای اولین بار مادر شد. او پسر جیسون استاتهام را به دنیا آورد. این بچه با وزن 3.6 کیلوگرم به دنیا آمد. این زوج جذاب نام فرزند خود را جک اسکار استاتهام گذاشتند. فرزند بعدی این مدل یک دختر بود که نام او را ایزابلا گذاشت.

رزی در مصاحبه‌ ای در مورد تصمیم‌ شان برای ازدواج گفت عجله‌ ای برای این کار ندارند و ازدواج برایشان در اولویت نیست. او گفت: «ما مشتاقانه منتظر زمان مناسب هستیم. اما برایمان در اولویت نیست و همین حالا هم بسیار خوشحالیم. فکر می‌ کنم جالب است اگر بگذاریم بچه‌ها کمی بزرگ‌ تر شوند و بتوانند در عروسی‌ مان شرکت کنند.

نحوه آشنایی با جیسون

نحوه آشنایی با جیسون

جیسون و روزی در سال 2010 در جشنواره موسیقی کوآشلا با هم آشنا شدند. یکی از جذاب ترین فرشتگان ویکتوریا سکرت و ستاره فیلم های گای ریچی قبلاً نام یکدیگر را شنیده بودند و بلافاصله شروع به معاشرت کردند. برخلاف بسیاری دیگر از زوج های مشهور ، آنها روابط خود را پنهان می كردند.

تقریباً پس از 6 ماه ، این زوج زندگی مشترک خود را آغاز کردند و آشکارا با هم بیرون میرفتند. البته آنها به دلیل اختلاف سنی 20 ساله بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتند. روزی  در مصاحبه ای اذعان کرد ، شوخ طبعی باورنکردنی جیسون او را مجذوب خود کرده است.

وقتی شخصی بداند چگونه در لحظه مناسب شما را بخنداند ، دنیای شما تغییر می کند. او میگوید  همیشه احساس می کنم توسط او حمایت می شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی کندال جنر مدل جذاب آمریکایی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه هایش

رزی و خانواده‌اش در انگلیس زندگی میکنند

رزی و خانواده‌اش در انگلیس زندگی میکنند

رزی در حال حاضر به همراه خانواده اش در کشور انگلستان در شهر لندن مستقر است. او تمامی فعالیتش را در زمینه مدلینگ و بازیگری از همین کشور آغاز کرده است و تا به امروز نیز به عنوان یکی از بهترین های کشورش در تمامی جهان شناخته می شود.

رزی عمل زیبایی نداشته!!!

رزی عمل زیبایی نداشته!!!

شاید برای شما جالب باشد که در ابتدا چهره رزی هانتینگتون در مدرسه مسخره می شد اما با گذر زمان همین چهره توانست او را به ثروتمند ترین مدل جهان تبدیل کند. اگر نام این شخص را به همراه کلمه before after جست و جو کنید، مشاهده می کنید که این شخص هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و تنها تغییرات چهره مربوط به سن و سال وی است که بر روی صورت او در تصاویر مختلف دیده می شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی کایلی جنر مدل جذاب؛ درباره زندگی شخصی، عمل های زیبایی و روابط عاشقانه او

حاشیه های رزی هانتینگتون وایتلی

حاشیه های رزی هانتینگتون وایتلی

رزی یکی از افرادی می باشد که همواره تلاش کرده تا بتواند در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشد و یا بتواند خود را به دیگر افراد اثبات کند. اما موضوعی که در این بین دیده می شود این است که رزی در برخی مواقع نتوانسته است آن طور که باید خود را نشان دهد و یا به خوبی از پس انجام کاری موفق شود.

به عنوان مثال، زمانی که اولین کار بازیگری خود را انجام داد، حواشی بسیاری برای او به وجود آمد و بسیاری از افراد نیز او را مسخره کردند و بر این نظر بودند که این شخص اصلا استعداد انجام بازیگری را ندارد.

ثروت و درآمد رزی هانتینگتون وایتلی

ثروت و درآمد رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانتینگتون وایتلی یک مدل و بازیگر انگلیسی است که دارایی خالص 30 میلیون دلاری دارد. او یکی از پردرآمدترین مدل های جهان در مقاطع مختلف حرفه ای خود بوده است.

تنها در سال 2018، رزی 11 میلیون دلار از تلاش های مختلف خود به دست آورد. همین کافی بود تا او در آن سال به یکی از پنج مدل پر درآمد روی کره زمین تبدیل شود. او روی جلد مجله های بریتانیایی Vogue، Elle، GQ و بسیاری دیگر ظاهر شده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی طلا گلزار مدل معروف ایرانی؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و خودکشی او!

استایل رزی

استایل رزی

رزی عاشق شلوار جین است و معمولا شلوار جین مشکی را به هر شلوار دیگری ترجیح می دهد وی در این باره این چنین بیان کرده که “یک شلوار جین چسبان سیاه میتواند بهترین انتخاب چند منظوره برای هر شخصی باشد چرا که علاوه بر زیباتر نشان دادن اندامتان باعث می شود پاهایتان کشیده تر و لاغرتر بنظر برسند و اگر روزی بخواهم شلوار گشادی بپوشم سعی می کنم شلواری را انتخاب کنم که زنانگی ام را حفظ کند. همچنین رزی در زمینه اکسسوری به کیف های کوچک علاقه دارد و یکی از طرفداران طراحی هی کیف لیلیان افشار طراح ایرانی مقیم انگلیس است.

رزی در فضای مجازی

رزی در اینستاگرام rosiehw که از شبکه های اجتماعی محبوب این روزها به حساب می آید فعالیت دارد و توانسته در مدت زمان فعالیت خود 19 میلیون فالور کسب کند. وی بیشتر عکس های خانوادگی و تبلیغ های کاری خود را انجام میدهد و با این روش توانسته به درآمد های زیادی برسد.

مطلب مشابه: بیوگرافی باربارا پالوین مدل جذاب مجارستانی؛ درباره زندگی شخصی و ازدواج او

مطالب مشابه را ببینید!