مجله تاپ‌ناز‌

مدل پرده سالن پذیرایی جدید + تصاویر مدل پرده کلاسیک و مدرن

پرده یکی از وسایل زیبا برای جابیت سالن پذیرایی است و بهتر است در موقع انتخاب طرح و رنگ پرده بسیار حساس باشید و دقت لازم را به خرج دهید.

اگر می خواهید که دکوراسیون سالن پذیرایی شما بسیار جذاب و شیک باشد باید به چیدمان و مطابقت وسایل بسیار اهمیت دهید و مدل پرده هم بسیار مهم است.

جدیدترین مدل پرده سالن پذیرایی با طرح های زیبا

طراحی شیک برای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی و مهمانی بسیار مهم است و باید پرده به درستی انتخاب شود. امروزه پرده های اتاق پذیرایی در انواع رنگ و طرح های متنوع تولید می شود که در ادامه چند مدل شیک از پرده اتاق پذیرایی را مشاهده کنید.

مدل پرده سالن پذیرایی

مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی

مدل پرده سالن پذیرایی

مدلهای پرده سالن پذیرایی کلاسیک

در موقع انتخاب طرح پرده به سبک کوراسیون پذیرایی باید توجه داشته باشید. پرده کلاسیک و همراه با ریشه برای پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک می توانند ایده خوبی باشند و در دکوراسیون کلاسیک از انواع مدل پرده سلطنتی استفاده می شود. پرده ها با طرح های کلاسیک بیشتر با والان استفاده می کنند و ارتفاع این پرده ها از سقف تا کف پذیرایی است.

ببینید: مدل های پرده پانچ برای منازل زیبا و شیک ایرانی

مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی

برای زیبایی و جذابیت بیشتر قسمت پذیرایی منزل بهتر است رنگ و طرح پارچه پرده با دکوراسیون داخلی پذیرایی شما همخوانی داشته باشد. چنانچه قصد دارید از پرده ها همراه با والان پرده در سالن پذیرایی استفاده کنید بهتر است برای جذابیت بیشتر مدل پرده سالن پذیرایی یکی از پارچه ها را ساده تر انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: تصاویر مدل پرده پذیرایی حریر و گیپور والان دار کتیبه ای بسیار شیک

مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی

مدل  پرده سالن پذیرایی مدرن

امروزه خیلی از افراد مایل هستند که از سبک های مدرن و زیبا برای طراحی دکوراسیون پذیرایی استفاده کنند. اگر شما قصد دارید که در دکوراسیون پذیرایی مدرن منزل خود تغییراتی را ایجاد کنید بهترین و ساده ترین ایده می تواند تغییر طرح پرده پذیرایی باشد با نصب یک پرده زیبا و مدرن در اتاق پذیرایی می توانید تغییرات چشمگیری را در فضای دکوراسیون پذیرایی خود ایجاد کنید. پرده های مدرن در انواع رنگ و طرح های مختل تولید می شوند و بهتر است با توجه به سایر رنگ های موجود در دکوراسیون پذیرایی خود مدل پرده مدرن و شیکی را انتخاب کنید.

مدل پرده های مدرن برای پذیرایی لوکس

پرده در انواع جنس حریر، توری، کتان، مخمل، ابریشمی و نخی طراحی می شود که طرح ها و مدل های مختلف دارد و با توجه به دکوراسیون قسمت های مختلف منزل، انتخاب آنها متفاوت است، حالا در صورتی که دنبال انتخاب پرده برای پذیرایی و نشیمن هستید و از آنجا که که پرده تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت این فضا دارد، بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت کنید، در تصاویر بالا انواع مختلف پرده های شیک و زیبا برای منازل لوکس را مشاهده می کنید.

 

مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی

مطالب مشابه را ببینید!