مجله تاپ‌ناز‌

مرتب کردن ابرو در منزل + چند قدم ساده و تکتیک برای داشتن ابروهای زیبا

در این بخش آموزش مرتب کردن ابرو در منزل را به صورت مرحله به مرحله و تصویری به شما آموزش می دهیم که در آخر می توانید ابروهای زیبایی داشته باشید و مهارت لازم در زمینه برداشتن ابرو را یاد می گیرید.

ابرو قاب چشم است و باعث زیبایی و جذابیت چشم ها شما می شود و باید در هنگام برداشتن ابرو بسیار دقت کنید و حساسیت لازم را به خرج دهید.

آموزش مرتب کردن ابرو در منزل با چند مرحله ساده

چنانچه زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید می تواند با رعایت کردن ترفندهایی، خودتان در منزل برای برداشتن ابرو دست به کار شوید و به ابروهای خود فرم بی نظیر بدهید.

مرتب کردن ابرو در منزل

مراحل مختلف برداشتن ابرو با متد جدید

قبل از هر چیزی بهتر است در ابتدا فرمی را که تمایل دارید به ابرو بدهید در ذهن خود مجسم کنید سپس با ایده گرفتن از مدل ابروی انتخابی به ابروهایتان شکل و حالت بدهید.

مرتب کردن ابرو در منزل

۱. قبل از برداشتن ابرو ها بهتر است آن ها را به کمک مداد پر کنید با این کار از برداشتن ابرو به مقدار زیاد جلوگیری می شود. برای پر کردن ابروها به کمک مدادی اریب و به صورت زاویه عمودی از قسمت سر ابرو به سمت قسمت باریک ابرو خطی بکشید.

ببینید: زیباترین مدل ابرو اسپرت جدید برای صورت های کشیده، گرد و بیضی

مرتب کردن ابرو در منزل

۲. موهای ابرو را به کمک قلم ریمل یا برس مخصوص ابرو به سمت بالا شانه بزنید.

مرتب کردن ابرو در منزل

۳. بعد از انجام دو مرحله قبل موهای زائد ابرو را به کمک موچین سرکج بردارید. اگر برای اولین بار است که می خواهید ابروهایتان را مرتب کنید فقط موهای زیر ابرو را بگیرید و به قسمت بالایی ابرو دست نزنید. توجه داشته باشید که اگر اشتباهی مویی از کمان ابرو را بردارید ابروهایتان به جای اینکه به سمت بالا گرایش پیدا کنند افتاده به نظر می رسند.

مرتب کردن ابرو در منزل

۴. برای اینکه دید وسیع تری داشته باشید مرتب از آینه فاصله بگیرید و به فرم ابروهایتان توجه کنید همچنین برای مرتب کردن ابرو ها هرگز از وکس یا بند انداختن استفاده نکنید زیرا سطح دقت این روش ها نسبت به موچین کمتر می باشد.

۵. توجه داشته باشید که قسمت زیری ابرو ها یکی از حساس ترین نقاط برای پر کردن می باشد بنابراین به کمک مداد فضای خالی کوچک در قسمت کمان زیر ابرو را پوشش دهید.

بخوانید: هنگام برداشتن ابرو و آرایش ابرو به این نکات توجه کنید

مرتب کردن ابرو در منزل مرتب کردن ابرو در منزل

۶.موهای اضافه را به کمک قیچی کوتاه نمایید. برای اینکه متوجه شوید چه مقدار از موهای ابرو را باید به کمک قیچی کوتاه نمایید می توانید به کمک برس موهای ابرو را به سمت بالا و در مسیر رشد ابرو ها شانه کنید سپس اگر مویی بلندتر از بقیه بود آن را به کمک لبه قیچی به آرامی کوتاه نمایید.

مرتب کردن ابرو در منزل

۷.بعد از انجام دادن هر یک از مراحل به کمک موچین و قیچی و مداد ابرو و … دوباره برگردید و همین مراحل را روی ابروی دیگر خود پیاده نمایید.

ببینید: مدل ابرو برای پلک افتاده + بهترین مدل های شیک و زیبا برای چشم با پلک افتاده

مرتب کردن ابرو در منزل

۸. توجه داشته باشید که ابروها باید قرینه یکدیگر باشند بنابراین در هنگام مرتب کردن ابروها باید توجه داشته باشید که قسمت بالایی کمان دو ابرو در یک نقطه قرار بگیرند.

مرتب کردن ابرو در منزل

۹.به محض اتمام کار برداشتن ابروها مقداری پودر مات در بالای کمان ابرو بپاشید تا رنگ مداد روی ابروها بیشتر به نظر برسد همچنین این کار باعث می شود که رطوبت و چربی های موجود در پوست صورت جذب شود و آرایش ابرو ها زیباتر به نظر برسد و علاوه بر این ماندگاری آرایش ابرو نیز بیشتر شود.

مرتب کردن ابرو در منزل

نکاتی خاص برای برداشتن ابرو در منزل

۱. مدل ابرو ها را متناسب با فرم صورت خود انتخاب نمایید.

۲. برای فرم دادن به ابروها به کمک مداد ابرو باید کشیدن مداد را از خط منتهی به بینی آغاز نمایید و برای یافتن خط اصلی ابرو می توانید مداد را روی خط منتهی بینی قرار دهید و آن را به سمت ابرو ها ببرید تا به خط ابرو برسید توجه داشته باشید که کمان ابرو نیز در این قسمت قرار دهید همچینن سرانجام باید خط را در امتداد ابروها بکشید تا در زیر آن خطی یکدست ایجاد شود.

مرتب کردن ابرو در منزل

۳. اگر دم ابرو به اندازه کافی بلند نیست می توانید آن را به کمک مداد بلند کنید همچنین اگر طول ابروها مناسب است می توانید فقط ابروها را اصلاح نمایید.

۴. برای مرتب کردن ابروها در فضایی روشن که دارای نوری طبیعی است قرار بگیرید سپس یک آینه در دست بگیرید و موهای زائد ابرو را به کمک موچین بردارید.

مرتب کردن ابرو در منزل

۵. اغلب خانم ها تصور می کنند استفاده از آینه بزرگنمایی برای برداشتن ابرو ها کار درستی است در صورتی که این تفکر نادرست است زیرا این آینه ها گمراه کننده می باشند و در برخی اوقات باعث می شوند تا شما موهای بیشتری را بکنید و در نتیجه قسمت هایی از ابرویتان خالی به نظر می رسند برای پیشگیری از این مشکل بهتر است از آینه معمولی استفاده نمایید و هر چند دقیقه یکبار ابروهایتان را از دور بررسی نمایید.

۶. اگر قسمت هایی از ابروی شما خالی است می توانید این نقاط را به کمک مداد ابرو یا سایه ابرو که همرنگ با رنگ ابرو ها است پر کنید. توجه داشته باشید به جای اینکه یک نقطه از ابرو ها را پر کنید بهتر است برس را در جهت رویش موهای ابرو به کار ببرید.

مرتب کردن ابرو در منزل

۷. در صورت تمایل می توانید برای آرایش ابرو ها از ژل مخصوص ابرو نیز استفاده نمایید.

۸. برای اینکه ابروهایتان زیباتر به نظر برسند می توانید مقداری حالت آن ها را تغییر دهید.

۹. برای ایجاد تغییرات مثبت در فرم ابرو ها می توانید در قسمت زیر هلال از هایلایتر استفاده نمایید و هایلایتر را تا قسمت دم ابرو ها بکشید. توجه داشته باشید که با این کار ابرو ها برجسته تر به نظر می رسند و علاوه بر این زیبایی و جذابیت آن ها نیز دو برابر می شود.

۱۰. اگر مدل ابرویی که برای برداشتن ابرو های خود انتخاب کرده اید با فرم صورت و فرم چشم هایتان مطابقت و همخوانی نداشته باشد ممکن است بعد از اتمام کار برداشتن ابرو ها ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل ابرو به فرم صورت و فرم ابرو ها و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید.

مرتب کردن ابرو در منزل

در این بخش آموزش مرتب کردن ابرو در منزل را با روش جدید و در 9 مرحله مشاهده کردید و در آخر با استفاده از این مراحل بسیار جذاب به نظر خواهید رسید.

مطالب مشابه را ببینید!