مجله تاپ‌ناز‌

نذری افطاری در شب‌های قدر

نذری افطاری

غذای نذری در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر ثواب بسیار زیادی دارد. غذای نذری افطار لازم است در بسته بندی های کاملا بهداشتی و شیک آماده شده و پخش شود تا حس بهتری را به افراد منتقل کند. بسیاری از افراد و خیرین که در این ماه قصد دارند پک افطاری آماده و پخش کنند احتمالا به فکر این هستند که چه اقلامی بهتر است در پک افطاری آنها قرار گیرد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ایده های بسیار خوب برای نذری افطاری آشنا کنیم تا بتوانید راحت تر برای این ماه مبارک نذری خود را ادا کنید. همچنین میتوانید پک افطاری آماده شده را از شرکت های تشریفات مانند سبزینه پک (تشریفات سبز) خریداری کنید.

نذری افطاری میتواند شامل چه مواردی باشد؟

در تهیه پک های ماه رمضان اقلامی وجود دارد که بهتر است در نظر گرفته شود. شخص روزه دار در زمان افطار بیش از همه به آب و مایعات گرم نیاز دارد؛ قرار دادن دمنوش های کیسه ای در پک افطاری وی میتواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.
البته ممکن است برخی از افراد در این زمان علاقه به نوشیدنی های خنک برای برطرف کردن عطش داشته باشند که میتوانید برای این منظور از شربت های لیمو سکنجبین، شربت لیمو زعفران، خاکشیر و … استفاده کنید.

شیرینی های زود جذب مانند خرما، نبات، عسل، قند و شکر میتوانند در این زمان به همراه نوشیدن دمنوش از بهترین گزینه های پایه سفره های افطاری به حساب آید.

فرد روزه‌دار در ابتدای شروع افطاری نمیتواند با غذاهای سنگین افطاری خود را شروع کند چرا که فشار زیادی به معده و به طور کلی دستگاه گوارش وی وارد میشود؛ به همین منظور میتوانید با اضافه کردن نان، پنیر و سبزی یک پک افطاری کامل، ساده و ارزان را برای نذری افطاری خود آماده کنید که بتواند رضایت مهمانانتان را به ارمغان آورد.

انواع فینگرفود برای نذری افطاری

در ادامه میتوانید با اضافه کردن میان وعده های جذاب دیگری این نذری را دلنشین‌تر و خاص‌تر کنید؛ قرار دادن سالاد میوه، شله زرد، شیر برنج، سمبوسه، پیراشکی و الویه میتوانند گزینه های جذاب دیگری برای تهیه بسته افطاری باشند. همچنین استفاده از فینگرفودهایی مانند انواع رپ املت، رپ کوکو سیب زمینی، رپ کوکو سبزی، رپ گوشت، رپ مرغ، انواع کلاب مرغ، پنیر گردو، گوشت، پات لوبیا و پات الویه؛ نمونه هایی هستند که تاثیر بسیار زیادی در خاص و لاکچری کردن پک پذیرایی افطاری شما دارد.

بسته بندی های نذری افطاری

حتی میتوانید برای افطاری خود از دسرهای مخصوص افطار مانند کرم شکلات، کرم نسکافه، سالاد میوه، بیسکوییت کارامل و … استفاده کنید .

در نهایت لازم است این نکته را در نظر بگیرید که تهیه بسته بندی مناسب برای قرار دادن این اقلام در کنار هم میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. به این منظور سعی کنید بسته ای را انتخاب کنید که اقلام افطار روی هم به صورت نامتعارف قرار نگیرد.

بسته بندی های نذری افطاری

 همچنین در نظر بگیرید که رنگ پک افطار نیز میتواند اهمیت داشته باشد. اینکه شما نذر افطاری خود را برای مراسم ترحیم، سالگرد یا سایر موارد در نظر گرفته اید میتواند در انتخاب بسته بندی تاثیر بگذارد. شما میتوانید این موارد را به راحتی در وبسایت سبزینه پک به آدرس sabziinehpack.com مراجعه کرده و پک دلخواه خود را به هر تعداد که لازم است سفارش و خریداری کنید.

مطالب مشابه را ببینید!