مجله تاپ‌ناز‌

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

سال‌های زیادی است که جراحی بینی در کشور ما رواج دارد و هر روزه به تعداد عمل‌های زیبایی بینی افزوده می‌شود. به‌طوری که حتی از کشورهای همسایه نیز برای انجام عمل‌های زیبایی، به ایران سفر می‌کنند. برای جراحی زیبایی بینی، تخصص و مهارت پزشک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این روش، یک روش غیرقابل بازگشت است و در نهایت باید نتایج را بپذیرید و راه بازگشتی وجود ندارد. اما به تازگی، روش‌های قابل بازگشتی نیز در زمینه زیبایی بینی انجام می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. تزریق فیلر به بینی یک روش نوین در حوزه زیبایی بینی است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم فیلر بینی چیست و چه کاربردی دارد.

جراحی بینی چیست؟

جراحی بینی که در علم پزشکی، به آن رینوپلاستی یا راینوپلاستی گفته می‌شود، که توسط توسط پزشك فوق تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي انجام مي‌شود. پزشک با اصلاح ساختار بینی، نواقص و مشکلات آن اعم از قوز بینی، کج بودن بینی، گوشتی بودن بینی و افتادگی یا پهن بودن نوک بینی را رفع می‌کند. بینی استخوانی از مناسب‌ترین انواع بینی برای انجام عمل است و معمولا جراحی بینی استخوانی، نتایج بهتری نسبت به جراحی بینی گوشتی دارد.

انواع بینی برای جراحی

با توجه به ساختار بینی و فرم ظاهری، دو واژه بینی گوشتی و بینی استخوانی برای انواع بینی به کار برده می‌شود که حتما برایتان آشناست. طبق نظر برخی پزشکان، نتایج عمل بینی استخوانی نسبت به گوشتی بهتر است. بینی گوشتی دارای ویژگی‌هایی مانند پوست ضخیم و چرب، داشتن غضروف ضعیف و پهن بودن نسبی نوک بینی است. در مقابل، بینی استخوانی دارای غضروف قوی، پوست نازک و اغلب غوز در تیغه بینی است. اگر دارای بینی استخوانی هستید، می‌توانید با انجام عمل بینی طبیعی استخوانی، فرم بینی خود را اصلاح کنید. البته امروزه مدل‌های عروسکی نیز طرفداران زیادی دارند و اگر امکان داشته باشد، با توجه به ساختار بینی ممکن است نتیجه عمل، یک بینی نیمه فانتزی استخوانی باشد.

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

عوارض بعد از عمل جراحی بینی

اگر نزد بهترین جراح بینی استخوانی هم عمل کنید، عوارض زیر، جزء جدایی ناپذیر جراحی بینی است و ممکن است برای اکثر افراد رخ دهد:

  • ورم و کبودی بعد از عمل، به ویژه در عمل بینی استخوانی
  • خون‌مردگی در چشم
  • ورم بینی استخوانی بعد از عمل
  • جای چسب و آتل
  • خونریزی بعد از عمل
  • درد
  • آبریزش و عطسه
  • و….

فیلر بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی، یک روش غیرتهاجمی برای رفع مشکلات بینی، کوچک کردن و زیباتر کردن بینی است. فیلر در بخش‌هایی از بینی که دارای نامنظمی و تورفتگی است تزریق شده و سبب پر شدن آن‌ها می‌شود. ورم بینی در برخی افراد، پس از عمل جراحی از بین نمی‌رود و سبب کج شدن بینی می‌شود که با تزریق فیلر بینی، قابل اصلاح است. این روش کاملا امن وبی‌خطر است و یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که در کمتر از 15 دقیقه قابل انجام است. برای افرادی که به دنبال اصلاح بینی گوشتی، فیلر بینی گوشتی یکی از بهترین روش‌های زیبایی با فیلر است.

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

ماندگاری تزریق فیلر بینی

بسیاری از افرادی که به دنبال زیبایی بینی هستند، این سوال برایشان پیش می‌آید که ماندگاری تزریق فیلر بینی چقدر است؟ باید گفت که فیلر بینی، یک عمل برگشت پذیر است و ماندگاری آن، بسته به نوع فیلر تزریق شده از 6 ماه تا یک سال است.

مزایای فیلر بینی

  • غیر تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی
  • اصلاح شکل ظاهری بینی با توجه به ساختار بینی
  • قابل بازگشت بودن نتایج (در صورت عدم رضایت بیمار، بینی پس از 6 ماه، به فرم اولیه باز می‌گردد)
  • بدون درد و دوره نقاهت
  • بدون عوارضی مانند مشکلات تنفسی
  • سادگی تزریق (حداکثر در مدت نیم ساعت قابل انجام است.)
  • پایین تر بودن قیمت فیلر بینی نسبت به جراحی

 

فیلر بینی یا جراحی زیبایی؟

این مسئله‎‌ای است که شما به عنوان یک فرد متقاضی زیبایی بینی، باید در مورد آن تصمیم بگیرید. البته یک پزشک متخصص دلسوز و با تبحر، می‌تواند در پاسخ به این سوال، به شما کمک کند. اگر به کلینیک مهزیار مراجعه کنید، با مشاوره تخصصی، به پاسخ این سوال دست می‌یابید. شاید در برخی موارد، انجام فیلر بینی نتواند نتایج مورد انتظار شما را برآورده سازد، یا پزشک بر اساس ساختار و فرم صورت، در کنار فیلر بینی پیشنهاد لیفت ابرو را هم بدهد تا صورت شما مطابق با استانداردهای زیبایی باشد. جراحی لیفت ابرو نیز یکی از عمل‌های زیبایی است که در کنار فیلر بینی، شما را از عمل جراحی زیبایی بینی بی‌نیاز می‌کند.

جراحی لیفت ابرو چیست؟

با افزایش سن، عضلات پیشانی شل شده و  به سمت پایین متمایل می‌شوند که به این حالت، افتادگی ابرو گفته می‌شود. افتادگی ابرو سبب عبوس دیده شده چهره و کوچکی چشم‌ها می‌شود. در گذشته، آرایشگران برای پوشش این عارضه، از روش‌هایی مانند تاتو استفاده می‌کردند که این مشکل، نه تنها رفع نمی‌شد، بلکه با خطاهای بسیاری مواجه بود. اما امروزه، عمل جراحی لیفت ابرو و پیشانی، به عنوان یک عمل شناخته شده برای رفع افتادگی ابرو انجام می‌شود.

 

روش‌های جراحی لیفت ابرو

روش‌های متعددی برای انجام لیفت ابرو و پیشانی وجود دارد که پزشکان متخصص در کلینیک مهزیار با توجه به میزان افتادگی ابرو، سن و شرایط دیگر، یکی از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. در این مقاله فقط به نام بردن انواع روش‌های لیفت ابرو بسنده می‌کنیم و شرح آن‌ها را به زمان دیگری موکول می‌کنیم. روش‌های لیفت ابرو و پیشانی به شرح زیر است:

  • لیفت ابرو با تزریق بوتاکس
  • لیفت ابرو با کاشت نخ
  • لیفت ابرو با استفاده از لیزر
  • لیفت ابرو با هایفوتراپی
  • لیفت ابرو با عمل جراحی کلاسیک
  • لیفت ابرو با اولتراپی

 

اگر می‌خواهید بدانید که ماندگاری لیفت ابرو چه مدت است، باید گفت بستگی به این دارد که چه روشی را برای لیفت ابرو انتخاب کنید.

سخن آخر

امروزه روش‌های متعددی برای افزایش زیبایی در چهره وجود دارد؛ از انواع تزریق فیلر گرفته تا عمل‌های جراحی که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. به ‌عنوان مثال هزینه فیلر بینی، بسیار کمتر از جراحی بینی است. اما فقط یک پزشک متخصص است که می‌تواند شما را به درستی راهنمایی کند که کدام روش را انجام دهید. در کلینیک مهزیار، می‌توانید بهترین پزشکان و مشاوران را پیدا کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!