مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی بهنوش بختیاری و درباره زندگی شخصی و همسرش و کارهای هنری این بازیگر

عکس های جدید بهنوش بختیاری و همسرش را به همراه بیوگرافی بهنوش بختیاری به صورت کامل در این بخش تاپ ناز قرار داده شده است. اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری این بازیگر را می خوانید.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت سال 1354 در شهر تهران است، او بازیگر و منشی صحنه است. پدر او بختیاری است و مادرش اهل تهران است. او آخرین عضو خانواده 6 نفری است و یک برادر و یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد.

بهنوش بختیاری مدرک کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد.

بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری در کنار نسرین مقانلو و لاله اسکندری

جوایز

بهنوش بختیاری در دوره سی و چهارم جشنواره فجر در سال 94 به دلیل بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بازیگر نقش دوم زن شد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و عمو پورنگ

نحوه بازیگر شدن

بهنوش بختیاری سال 54 در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری می باشد.

بهنوش بختیاری قبل از اینکه بازیگر شود به عنوان منشی صحنه مشغول به کار بود. او یک دوره بازیگری را تحت نظر مهتاب نصیرپور گذراند.

بهنوش بختیاری

نخستین سریال

نخستین بار در سریال 1375 در سریال هوای تازه به کارگردانی ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را شروع کرد و به عرصه بازیگری در دنیای سینما وارد شد.

بخوانید: بیوگرافی سحر قریشیبیوگرافی بهاره رهنما

بهنوش بختیاری

علایق

بهنوش بختیاری به موسیقی کلاسیک علاقه دارد و صدای رضا صادقی، ناصر عبدالهی و مازیار را دوست دارد. جالب است بدانید که اصلا موسیقی رپ گوش نمی دهد. او از کودکی علاقه داشته که مهماندار هواپیما شود. غذای مورد علاقه اش چلوکباب است.  نکته جالب هم این است که می گوید من و همسرم عاشق ابی هستیم و واقعا با صدای ابراهیم حامدی خاطره داریم. نکته جالب تر هم اینکه مانند خیلی از ایرانیان عاشق چلوکباب است.

بهنوش بختیاری

شغل دوم

او یک سالن زیبایی به نام تیارا دارد. بهنوش بختیاری صاحب امتیاز یک مجله به نام دیده بان می باشد و همچنین مالک برند طلا و جواهر روجا گالی می باشد.

جنجالی شدن حضور در تبلیغ عطر

او پس از حضور در تبلیغ عطر و اودکلن بسیار جنجالی شد و در شبکه های اجتماعی کاربران این کار وی را بسیار سوژه کردند.

بهنوش بختیاری

ازدواج با همسرش

بهنوش بختیاری در تیر سال 1378 با محمدرضا آرین که نویسنده کارهای طنز مهران مدیری است ازدواج کرد و این دو بچه ندارند. او دلیل بچه دارنشدنش را در برنامه احسان علیخانی در سال 94 اعلام کرد و گفت که تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.

شایعه طلاق 

چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی با عنوان طلاق بهنوش بختیاری پخش شد که توسط خودش تکذیب شد. او در مصاحبه ای گفت که این شایعه را شنیدم و خیلی هم دلم شکست . در حال حاضر ۹ سال است که با همسرم داریم زندگی می کنیم.

خدا را شکر می کنم و از زندگی با همسرم راضی هستم. قصد جدایی و طلاق ندارم و از همه می خواهم به این شایعات پایان دهند. خودش دلیل این شایعه را این موضوع می داند که همسرش در مراسم ها همراهی اش نمی کند و این موضوع باعث دامن زدن به شایعه ها می شود.

دلیل منتشر نشدن عکس همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری اضافه کرد که همسرم به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش دوست ندارد تصویرش جایی منتشر شود و این موضوع را از روز اول با من در میان گذاشته است و چیز جدیدی نیست. حتی چند بار عکس های مختلفی به عنوان همسر بهنوش بختیاری پخش شد که توسط خودش تکذیب شد.

البته این موضوع جدیدی در فضای مجازی نیست چون هر بازیگری با هوادارنش عکس می گیرد بعدها آن عکس به عنوان همسرش معرفی می شود. به نظر می آید محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری آدم خجالتی باشد یا اینکه تحمل قضاوت هایی که در فضای مجازی می شود را نداشته باشد که در هر صورت باید به او حق داد.

گرفتن بچه از بهزیستی

او یک سال پس از اینکه اعلام نمود قادر به باردار شدن نیست خبر از به سرپرستی گرفتن دختری به نام یگانه داد که متاسفانه همسرش نتوانست با این بچه ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و نیوشا ضیغمی

به شهرت رسیدن

او به دلیل بازی در سریال خانه به دوش در سال 1383 به شهرت رسید.  بعد از آن در چند سریال از جمله جایزه بزرگ، شب های برره و باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری حضور پیدا کرد و به عنوان یکی از بازیگران اصلی طنز ایرانی شناخته شد.

بهنوش بختیاری

عمل جراحی بینی و پشیمانی

بهنوش بختیاری وقتی که 19 ساله بود بینی اش را جراحی زیبایی کرد و خودش می گوید که آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم ولی الان پشیمان هستم.

اظهار نظرهای جنجالی

بهنوش بختیاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار فعال است و فالوورهای زیادی دارد. او گاهی در مورد وقایع اجتماعی اظهار نظر می کند که در بیشتر مواقع به مذاق کاربران خوش نمی آید و مجبور به بستن بخش کامنت می شود!

بهنوش بختیاری

عکس های اینستاگرام بهنوش بختیاری

در این قسمت شاهد جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری هستید.

بهنوش بختیاری

عکس بهنوش بختیاری در بیمارستان

بهنوش بختیاری

عکس جدید بهنشو بختیاری

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

تصاویر بهنوش بختیاری بازیگر زن

بهنوش بختیاری

عکس خانوادگی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بخوانید: بیوگرافی الناز شاکردوست

مطالب مشابه را ببینید!