مجله تاپ‌ناز‌

فتوای عجیب داعش در مورد کودکان معلول و عقب مانده!

فتوای عجیب داعش در مورد کودکان معلول و عقب مانده!

گروهک تروریستی داعش در اقدامی بیشرمانه با انتشار ویدیویی از یک قاضی سعودی، فتوای او را در مورد کشتن کودکان عقب مانده ذهنی(سندروم داون) و همچنین کودکان معلول را هنگام تولد منتشر کرد.

 

سایت “عین الموصل” (چشم موصل) در شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک با انتشار ویدئویی از یکی از کودکان معلول آواره سوری و نیز ایجاد هشتگی تحت عنوان”من معلول هستم، خلیفه مرا خواهد کشت”، تاکید کرد که داعش فتوایی برای قتل کودکان معلول و مبتلایان به سندروم داون از بدو تولد را صادر کرده است.

فتوای عجیب داعش در مورد کودکان معلول و عقب مانده!

“عین الموصل” می نویسد که با پیگیری مرگ کودکان معلول و مبتلایان به سندروم داون، مشخص شده که “شورای شرعی” داعش فتوایی شفاهی در جواز قتل نوزادان مبتلا به سندروم داون و یا نوزادان ناقص الخلقه و معلول صادر کرده است. صادر کننده این فتوا یکی از قاضیان شرع داعش با تابعیت سعودی به نام ابوسعید الجزراوی است.

 

بسیاری از مطبوعات جهان این خبر را به اشتراک گذاشتند و به نوشته روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس، اطلاعات رسیده نشان می دهد که اغلب نوزدان مبتلا به سندروم داون، از فرزندان عناصر خارجی هستند که با زنان سوری و عراقی و اسیایی ازدواج کردند.

 

سایت مذکور بیش از 38 مورد از این اقدام غیرانسانی را به ثبت رسانده و تاکید کرده که کودکان ناقص الخلقه و مبتلایان به سندروم داون که سن آنها بین یک هفته تا 3 ماه بوده است، بر اثر خفگی یا با تزریق آمپولهای کشنده، برخی در سوریه و برخی دیگر در موصل به قتل رسیدند.

مطالب مشابه را ببینید!