مجله تاپ‌ناز‌

متن گواهی اشتغال به کار | متن نامه گواهی اشتغال به کار برای اداره جات

متن نامه گواهی اشتغال به کار

ممکن است برای طی کردن یک روند اداری نیاز به متن گواهی اشتغال به کار شوید و ندانید که چطور ین نامه را بنویسید.  ممکن است برای سفارت،گرفتن وام از بانک و یا دیگر فعالیت های مرتبط نیاز به گواهی اشتغال به کار داشته باشید. سفارت خانه ها برای دادن ویزا نیاز به این اشتغال دارند و اگر قصد دارید از دانشگاه وام بگیرید باید گواهی اشتغال به کار بنویسید.

در این مطلب 3 نوع فرم و نامه درخواست اشتغال به کار را آماده کرده ایم.

 

از : شرکت ………

به : بانک / موسسه مالی شعبه …….

بخوانید :   دانلود آهنگ تیتراژ سریال لحظه گرگ و میش

موضوع : گواهی ضمانت

با سلام و احترام، بدینوسیله بنا به تقاضای جناب آقای / سرکار خانم ………..به شماره ملی ………… گواهی می شود نامبرده فوق کارمند قراردادی / پیمانی / رسمی و شاغل در این شرکت می باشد و حقوق و مزایای ناخالص ایشان به مبلغ …..ریال می باشد.

این گواهی بنا به درخواست نامبرده صرفا جهت اطلاع بانک / موسسه فوق الذکر صادر شده و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار دیگری می باشد. ضمنا چون ایشان از روی ناچاری و رو در بایستی ضمانت برادر / خواهر بهمانی را به مبلغ یه عالمه ریال به عهده گرفته است این شرکت تعهد می نماید چنانچه وام گیرنده به عللی از پرداخت اقساط در سر رسید معین خودداری نماید با گزارش کتبی بانک تا زمانی که از این مدیریت حقوق می گیرد از حقوق وی و طبق قانون کسر و به بانک پرداخت نماید.

ضمنا این تعهد فقط در حق وام گیرنده فوق معتبر بوده و درصورت هرگونه انتقال وام به هر شکل به شخص ثالث کان لم یکن محسوب می گردد.

با تشکر

 

متن گواهی اشتغال به کار

نمونه متن گواهی به اشتغال

بنـام خـدا
ریاست محترم بانک ….
موضـوع: گواهی اشتغال به کـار
با سلام
احتراماً بدینوسیله گواهی میشود که آقای/خانم ……. فرزند …….. به شماره شناسنامه/کد ملی …… صادره از …… ازکارکنان قراردادی این شرکت با حقوق و مزایای ماهانه …….. ریال معادل ……. تومان در این شرکت میباشد.
این گواهی طبق موضوع فوق صادر و فاقد هرگونه ارزش وتعهد قانونی دیگری میباشد.

 

نامه متن اشتغال به کار

احتراما بدین وسیله گواهی میشود آقا/خانم … فرزند … متولد … به کد ملی … و شماره شناسنامه … صادره از … از تاریخ A الی B در این شرکت مشغول به کار بوده است.
این گواهی بنا به درخواست نامبرده جهت ارائه به آن دانشگاه صادر شده و ارزش قانونی دیگری ندارد.

مهر و امضا

 

مطالب مشابه را ببینید!