مجله تاپ‌ناز‌

آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله

در این مطلب تاپ ناز روش بستن دستمال گردن مخصوص مردان را در مدل های مختلف آماده کرده ایم و امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و با طی کردن مرحله به مرحله، بتوانید از دستمال گردان در استایل خود استفاده کنید.

دستمال گردن جزو اکسسوری های کاربردی برای آقایان است و می توانید این اکسسوری را در فصول بهار و پاییز بیش از هر زمان دیگری استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که برای بستن دستمال گردن روش های مختلف وجود دارد و شما می توانید به استفاده از این روش ها دستمال گردن را به راحتی ببندید.

روش بستن دستمال گردن با ساده ترین روش

دستمال گردن مانند کراوات، پایپون، کمربند و … جزو وسایل تزیینی خاص و جذاب است و بهتر است هر مردی چند مدل از اکسسوری های مردانه کاربردی را در کمد لباس خود داشته باشد تا بتواند به کمک این وسایل، جذابیت استایل خود را بیشتر کند.

بستن دستمال گردن مردانه

دستمال گردن را روی گردن خود قرار دهید.

دو طرف دستمال را به صورتی تنظیم کنید که یک سمت آن در حدود 15 سانت بلندتر از سمت دیگر باشد.

قسمت بلندتر دستمال گردن را به سوی زیرین طرف کوتاه آن ببرید و از زیر آن رد کنید.

قسمت بلندتر را باز مانند شکل زیرا از قسمت گرده زده شده به سوی صورت خود بالا بکشید.

باید توجه داشته باشید وقتی که دستمال را دور گردن خود می بندید نباید بیش از اندازه تنگ شود.

سمت بلندتر را که به سوی بالا کشیده اید با طرف کوتاه تر دستمال گردن هم اندازه کنید که به کمک این مرحله دستمال بدون چین و چروک روی گردن شما قرار بگیرید.

پس از اینکه هر دو سمت دستمال گردن را هم اندازه کردید طرف بالا را به سوی قسمت پایین بیاورید و با استفاده از سنجاق هر دو طرف را بهم وصل کنید.

اگر از پیراهن مردانه در پوشش خود استفاده کردید باید یکی از دکمه های نزدیک به گردن را باز کنید و دستمال خود را داخل آن قرار دهید.

 

آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله

مدل های دستمال گردن مخصوص مردان شیک پوش

وقتی که سرمای هوا بقدری زیاد نیست که از شال گردن استفاده کنید دستمال گردن ببندید. دستمال گردن ها دارای انوع طرح، رنگ و جنس های مختلف است و بهتر است که شما با توجه به سبک پوشش خود از بین آنها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که روزهای بهاری بهتر است از دستمال گردن با پارچه نازک استفاده کید و علاوه بر این در روزهای سرد سال هم بهتر است از دستمال گردن با پارچه ضخیم و پشمی استفاده کنید.

دستمال گردن ها دارا انواع مدل ها و طرح دار و ساده هستند و اگر شما در پوشش خود از لباس ها، کت و شلوار طرح دار استفاده کنید بهتر است مدل دستمال گران را ساده تر انتخاب کنید. دستمال گردن های طرح دار هم برای مردانی که ساده پوش هستند انتخابی خوب و ایده آل هستند.

 

آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله آموزش بستن دستمال گردن مردانه در چند مرحله

مطالب مشابه را ببینید!