مجله تاپ‌ناز‌

آموزش دوخت کیف با شلوار لی + کیف شیک زنان لی

در این بخش آموزش دوخت کیف با شلوار لی را آماده کرده ایم که می توانید در منزل با استفاده از این آموزش شلوارهای لی جین کهنه و قدیمی را برش بزنید و یک کیف لی زیبا درست کنید.

یکی از کارهای جالب و خلاقانه که می توانید با شلوار لی قدیمی و کهنه انجام دهید ساخت وسایل جالب است. دوخت کیف با شلوار لی یکی از این ایده ها است که خیلی راحت انجام می شود و با داشتن کمی خلاقیت می توانید کیف های متفاوت و زیبا تهیه کنید. در ادامه این مطلب می توانید روش دوخت کیف لی با استفاده از شلوار جین را در منزل انجام دهید.

آموزش روش دوخت کیف با شلوار لی قدیمی

یکی از جالب ترین و خلاقانه ترین هنرها دوخت کیف با شلوار جین است که یادگیری آن بسیار جالب است. با روش های مختلف و متنوع می توانید این کار را نجام دهید. کیفی که دوخت آن را در نظر گرفته ایم بسیار راحت آماده می شود و نیاز به ابزار خاصی هم ندارد. نخستین اقدام برای دوخت کیف فراهم کردن یک شلوار جین قدیمی است. از انواع شلوار جین می توانید استفاده کنید و باید توجه کنید که سایز کمر شلوار جین، طول کیف شما را تشکیل می دهد و باید با توجه به سایز کیفی که می خواهید درست کنید، شلوار مناسب را برای این کار آماده کنید. در اولین مرحله مانند تصویر زیر از قسمت زیر فاق برش بزنید طوری که تبدیل به شلوارک کوتاه شود.

 

آموزش دوخت کیف با شلوار لی

اما در مرحله بعد درزهای وسط شلوار را باز کنید. قسمت وسط را بدوزید و سپس اضافات کار را با قیچی برش بزنید تا یک مستطی صاف و یکدست داشته باشید. برای زیبایی بیشتر کیف می توانید با ایجاد چند ساسون روی بدنه کیف، فرم کیف را مقداری تغییر دهید.

آموزش دوخت کیف با شلوار لی

آموزش دوخت کیف لی با شلوار جین

آموزش دوخت کیف با شلوار لی

نحوه ساخت کیف لی با شلوار جین

آموزش دوخت کیف با شلوار لی

سپس از قسمت های اضافه شلوار که قبلا جدا کرده اید، دو عدد بیضی به اندازه کف کیف برش بزنید و آنها را به هم متصل کنید و سپس شروع به اتصال بیضی ها به کف کیف کنید شبیه به عکس زیر.

بخوانید:آموزش دوخت مانتو + الگوی دوخت مانتو

آموزش دوخت کیف با شلوار لیآموزش دوخت کیف با شلوار لیآموزش دوخت کیف با شلوار لی

برای زیبایی بیشتر و دوام کیف لی یک آستری برای کیف تهیه کنید و زیپ رات به آن بدوزید و آن را به دورن کیف متصل کنید.

آموزش دوخت کیف با شلوار لی

در مرحله بعد از دوخت کیف با شلوار لی از قسمت های پا شلوار که قبلا برش زدیم، برای بند کیف در سایز دلخواه استفاده می کنیم و بعد با چرخ خیاطی بند را دوخت میزنیم و به کیف وصل می کنیم.

آموزش دوخت کیف با شلوار لیآموزش دوخت کیف با شلوار لیآموزش دوخت کیف با شلوار لی

اما در نهایت شما یک کیف لی بسیار خوشگل و کاربردی دارید و امیدواریم که این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطلب پیشنهادی: آموزش دوخت روبالشی + تصاویر از انواع مدل های روبالشی با آموزش مرحله به مرحله دوخت

مطالب مشابه را ببینید!