مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی نسیم فروغ بازیگر سریال از سرنوشت + عکس همسر و زندگی شخصی و هنری

نسیم فروغ

نسیم فروغ بازیگر سینما و تلویزیون است که اخیرا در سریال از سرنوشت ایفای نقش کرده است. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی کامل نسیم فروغ، عکس های او و همسرش و همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را آماده کرده ایم از بهترین آثاری که در آن ایفای نقش کرده است می توان به فیلم دختر عمو پسر عمو اشاره کرد. امیدواریم که بیوگرافی این بازیگر مورد توجه شما قرار بگیرد.

بیوگرافی نسیم فروغ

نسیم فروغ بازیگر ایرانی متولد 9 دی سال 1360 در شهر تهران است. او مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد. او به جز بازیگری در زمینه نویسندگی و سرودن شعر هم فعالیت دارد و نویسنده و شاعر می باشد.

نسیم فروغ

خانواده

مادر او خانه دار است و پدرش بازیگر بوده است. پدرش ناصر فروغ بایگر نقش کاهن معبد در سریال یوسف پیامبر است که در سال 1392 بر اثر سرطان درگذشت.

نسیم فروغ

دیگر فعالیت ها

نسیم به جز بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی هم فعالیت دارد و تا به حال 2 اثر را کارگردانی کرده است. او تهیه کننده فیلم کوتاه دژاوو و وقتی همگی دعویت می شویم نیز بوده است.

نسیم فروغ

شروع بایگری

نسیم فروغ برای نخستین بار در سال 1394 در فیلم سلام بمبئی به کارگردنی قربان محمدپور بازیگری را شروع کرد. او در این فیلم توانست در کنار بازیگرانی همچون دیا میرزا، محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و … کسب تجربه کند.

نسیم فروغ

پس ا این فیلم در سال 1396 در فیلم دختر عمو و پسر عمو ایفای نقش کرد و در سال 1397 در دو فیلم به نام های مشمشه و اینه شکسته ایفای نقش کرد.

نسیم فروغ

بازی سریال رقص روی شیشه

نسیم فروغ در سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه در سال 97 به کارگردانی مهدی گلستانه ایفای نقش کرده است.

نسیم فروغ

بازی در سریال از سرنوشت

نسیم فروغ در سریال از سرنوشت که دی ماه سال 1398 از شبکه سه سیما پخش شد ایفای نقش کرد. در این سریال به کارکردانی محمدرضا خردمندان در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ، دارا حیایی، لیلا بلوکات، میترا رفیع و … ایفای نقش کرد.

نسیم فروغ

ازدواج و همسرش

در مورد ازدواج نسیم فروغ و همسرش اطلاعاتی در دست نیست. به دلیل انتشار عکسی با حلقه ازدواج، احتمالا این خانم متاهل است.

نسیم فروغ

سرودن شعر و شاعری

او در زمینه سرودن شعر هم تبحر دارد و تا به حال کتاب های شعر متعددی را منتشر کرده است. از جمله کارهای موفق او می توان به زمزمه های زنانه و جغرافیای زنانه هم اشاره کرد.

نسیم فروغ

فیلم

  • سلام بمبئی ۱۳۹۴
  • فیلم دخترعمو و پسرعمو ۱۳۹۶
  • فیلم مشمشه ۱۳۹۷
  • آینه شکسته ۱۳۹۷

نسیم فروغ

سریال

  • از سرنوشت ۱۳۹۷
  • سریال رقص روی شیشه ۱۳۹۷

نسیم فروغ

امیدواریم که بیوگرافی نسیم فروغی بازیگر ایرانی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در بخش بیوگرافی سایت می توانید بیوگرافی دیگر بازیگران را هم بخوانید.

مطالب مشابه را ببینید!