مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی یوسف تیموری + ماجرای ازدواج و جدایی از همسر خارجی و عکس های همسرش

یوسف تیموری یکی از بازیگران طنز کشورمان است که با بازی در سریال زیر آسمان شهر و مجید دلبندم به شهرت رسید. او با خانمی اهل تایلند ازدواج کرده است که به طلاق ختم شد. در این بخش بیوگرافی کامل یوسف تیموری را می خوانید و عکس های شخصی و همسرش را مشاهده می کنید.

2

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد 6 دی سال 1358 در منطقه غرب تهران است. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند دوم خانواده می باشد.

او مدرک کاردانی رشته هنر را دارد.

یوسف تیموری

طرفدار پسرپولیس یا استقلال؟

او نه طرفدار پرسپولیس است  نه طرفدار استقلال؛ او همیشه آرزوی موفقیت تیم ملی را دارد. او گفته است که اگر بازیگر نمی شد، حتما دروازه بانی را انتخاب می کند و فوتبالیست می شد.

یوسف تیموری

شروع بازیگری

او دوره بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذراند و یکی از شاگردان ممتاز این دوره بود. او برای نخستین بار در سال 1376 با سریال طنز سیب خنده به کارگردانی رضا عطارات در تلویزیون بازی کرد و با بازی در سریال عروسک مجید دلبندم بسیار معروف شد.

یوسف تیموری

نخستین سریال

نخستین بار نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد. در مجموعه مجید دلبندم که ماجرای عروسکی دست دراز و با مزه بود او در کنار زیبا بروفه و مجید صالحی ایفای نقش کرده است.

سریال زیر اسمان شهر نخستین سریال بلندی بود که یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرد. در این سریال نقش پولاد را بازی می کرد. این سریال یک مجموعه طنز اجتماعی بود که در سال 1380 از شبکه سوم سیما پخش شد و سه فصیل از آن ساخته شد.

یوسف تیموری

نخستین فیلم

نخستین فیلمی که یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرد، در سال 1380 در فیلم دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب بود. داستان این فیلم در مورد  پسر و دختر دو خانواده است که قصد دارند ازدواج کنند ولی پس از 20 سال به دلیل دخالت خانواده هایشان هنوز موفق نشده اند.

یوسف تیموری

شغل دوم

او به جز بازیگری شغل دومی هم دارد. او در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن است. وقتی که سرش خلوت باشد در فروشگاه اسکار لوستر مشغول به کار می شود.

یوسف تیموری

ازدواج و همسر خارجی اش

یوسف تیموری با خانمی اهل کشور تایلند ازدواج کرده است و نام فامیلی او را تغییر داده است. نام و نام خانوادگی همسرش راپان تیموری است و این دو صاحب پسری به نام آرمین هستند.

اما دلیل ازدواج او با این خانم خارجی چیست؟ او می گوید که ازدواج من با دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل کاراکتری که داشتم حس می کردم ایرانی ها زیاد مرا جدی نمی گیرند و به همین دلیل با دختر ایرانی ازدواج نکردم

همسرش در ابتدا فکر نمی کرد که او بازیگر باشد و فکر می کرد که یوسف شوخی می کند و آدم معروفی نیست. چند باری هم افرادی را می دیدی که از یوسف تیموری امضا می گیرند که فکر می کرد این هم شوخی است. ولی بعدها متوجه شد که همسرش بازیگر است و معروف است.

یوسف تیموری

جدایی از همسر

یوسف تیموری در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که از همسرش جدا شده است و به کشور خودش برگشته است و فرزندشان هم در اصل فرزندخوانده او بوده است.

یوسف تیموری

کوروش کمپانی

شرکت کوروش پردازان آی سا (با نام تجاری کوروش کمپانی)، شرکتی بود که در بهمن ۱۴۰۲ خبر کلاهبرداری آن از طریق فروش گوشی آیفون منتشر شد و مدیر این مجموعه از کشور متواری گردید. براساس تصاویر منتشرشده او ظاهراً به ترکیه یا دبی فرار کرده‌است. برآورد های متفاوتی از مقدار بدهی این شرکت تخمین زده شده است.

این شرکت که در حوزه بازرگانی تلفن همراه فعالیت داشت، مدعی بود آیفون که قیمت آن ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان بوده را با حذف واسطه‌ها با قیمت ۲۰ میلیون تومان، به دست مصرف‌کننده می‌رساند و در این خصوص تبلیغات گسترده‌ای کرده بود. یکی از این تبلیغ کنندگان یوسف تیموری بود که تا به کنون هیچ واکنشی به این موضوع نداده است.

مصاحبه ای کوتاه یوسف تیموری و همسرش 

یوسف تیموری:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

یوسف تیموری

یوسف تیموری و پدر و مادر همسرش

 –با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

یوسف تیموری و پسرش آرمین

–اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

یوسف تیموری

همسر یوسف تیموری: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

یوسف تیموری و همسرش

–من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

مطالب مشابه را ببینید!