مجله تاپ‌ناز‌

تاثیر صدای زن در حین رابطه جنسی بر تحریک مرد چیست؟

صدای زن حین رابطه جنسی + صدای آه و ناله خانم ها حین  سکس

صدای زن در رابطه جنسی و آمیزش می تواند تاثیر لذت بخشی برای مرد داشته باشد و مرد با شنیدن صدای زن در حین رابطه جنسی، متوجه حس رضایت همسرش از رابطه جنسی می شود و به همین دلیل باید دو طرف به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.

خانم ها در موقع آمیزش ممکن است از خود صداهایی مانند آه و ناله درآورند. این صداها برای بعضی از مردان، حکم موتور محرک برای افزایش لذت جنسی را دارد و آنها را بسیار تحریک می کند و حتی باعث می شود برای ادامه رابطه جنسی انگیزه و قدرت پیدا کنند. ابراز احساس به صورت کلامی و یا ایجاد سر و صدا، می تواند یک راه حل مفید برای بیرون آوردن رابطه جنسی ار یکنواختی است و باعث جذابیت جنسی برای مرد و زن می شود. در این مطلب تاثیر آه و ناله در رابطه زناشویی بر مرد و زن می خوانید.

صدای زن در موقع رابطه جنسی چه تاثیری دارد؟

وقتی که زنان در موقع رابطه جنسی به اوج لذت جنسی می رسند، آواها و کلماتی را به صورت غیرارادی به زبان می آورند، این صداهای تحریک کننده از سوی زن باعث تاثیر زیادی در کیفیت رابطه جنسی می شود. شنیدن این صداها برای بیشتر مردان خوشایند است و آن را به منزله کیفیت رابطه جنسی خود می دانند.

آیا زن باید حتما هنگام رابطه جنسی از خودش صدا دربیاورد؟

اگر ایجاد سر و صدا به صورت آه و ناله در وضعیت روابط جنسی تاثیرگذار است، ولی ممکن اهمیت این موضوع برای همه یکسان نباشد، مثلا بعضی از مردان و زنان با ایجاد سر و صدا و گفتن این کلمات خاص به ارگاسم می رسند و بعضی دیگر به سکوت مطلق علاقه دارند. پس ایجاد سر و صدا در موقع برقراری رابطه زناشویی برای تمام زوجین تاثیر یکسانی دارند، پس زوجین قبل از انجام هر گونه رفتاری باید بدانند که همسرشان از چه چیزی حس خوشایند و لذت بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اگر می خواهید هنگام رابطه جنسی بیشتر به ارگاسم برسید این نکات را بدانید

صدای زن حین رابطه جنسی + صدای آه و ناله خانم ها حین  سکس

صدای خانم روی مرد تاثیر دارد؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم بیشتر مردان با شنیدن صدای آه و ناله در هنگام سکس و عشق بازی آن را به حساب رضایت کامل همسر خود می دانند. در واقع چنین صداهای مردان را برای ادامه کار تشویق می کند. می توان اینطور گفت که به جز موارد استثنا، تقریبا هیچ مردی وجود ندارد که از شنیدن این صداها حس بدی داشته باشد.

روش صحیح صدا دادن

از آنجایی که سر و صدا به شکل آه و ناله از جانب خانم ها در هنگام رابطه زناشویی، امری غیرعادی و ذاتی می باشد، هیچگونه قاعده و روش خاصی در این مورد وجود ندارد، تنها نکته حائز اهمیت این است که اگر خود و همسرتان از شنیدن این صداها لذت می برد، احساستان را رها کنید و به دور از شرم و حیا این کار را انجام دهید.

مطالب مشابه را ببینید!