مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با لیزر موهای زائد مردان در 3 دقیقه

آشنایی با لیزر موهای زائد مردان در 3 دقیقه رفع موهای زائد یکی از معضلات همیشگی خانم ها و آقایان است که در حال حاضر روش های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. میزان موهای زائد در مردان بسیار بیشتر…

رفع موهای زائد یکی از معضلات همیشگی خانم ها و آقایان است که در حال حاضر روش های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. میزان موهای زائد در مردان بسیار بیشتر از خانم ها است به همین سبب باید از روش لیزر برای از بین بردن آن ها استفاده کنند. لیزر موهای زائد مردان در کوتاه ترین زمان و با بالاترین میزان اثرگذاری انجام می شود.

آشنایی با لیزر موهای زائد مردان در 3 دقیقه

لیزر موهای زائد مردان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد می باشد زیرا به وسیله ی آن می توان در زمان کوتاه، موهای زائد قسمت های زیادی از بدن را از بین برد. علاوه بر آن این روش ماندگاری بالایی دارد و تا زمان طولانی شما اثری از موهای زائد مشاهده نمی کنید.ش

لیزر مردان برای چه قسمت هایی از بدن انجام می شود؟

در بدن آقایان موهای زائد زیادی وجود دارد که قسمت های مختلفی از بدن آن ها را پوشانده است. به طور کلی می توان روی قسمت های سینه، پشت، سرشانه، پا، شکم، زیر بغل، ناحیه ی تناسلی، بازو، ران پا و …. موهای زائد زیادی را مشاهده کرد که در برخی از افراد پرپشت و در برخی از آن ها کم پشت می باشد.

از بین بردن موهای زائد مردان با حجم زیاد توسط روش های معمول کار بسیار سخت و دردناکی است اما می توان آن ها را به وسیله ی لیزر به راحتی از بین برد. لیزر مردان روشی بسیار سریع و راحت است که می توان از آن برای بخش های مختلف بدن استفاده کرد.

آشنایی با نحوه ی رفع موهای زائد آقایان با لیزر

اگر موهای زائد بدنتان شما را آزار می دهد و دوست دارید از شر آن ها خلاص شوید، می توانید از لیزر استفاده کنید زیرا آقایان موهای زائد زیادی دارند و روش های دیگر برایشان مناسب نیست. زمانی که شما تصمیم به این کار گرفتید، باید به یک متخصص لیزر مراجعه کنید تا او با مشاهده ی موهای زائد بدن شما، در مورد تعداد جلسه و زمان آن نظر بدهد.

آشنایی با نحوه ی رفع موهای زائد آقایان با لیزر

به طور معمول هر جلسه لیزر، حدود 20 تا 30 دقیقه زمان می برد. تعداد جلسات برای از بین بردن موهای مردان با لیزر به رنگ پوست، ضخامت موی زائد، رنگ مو، حجم مو های زائد و …. وابسته می باشد.

متخصص و اپراتور لیزر، با استفاده از دستگاه لیزر، نور و اشعه هایی را به محل مورد نظر می تاباند. رنگدانه های پوست و مو انرژی این اشعه ها را دریافت می کنند و آن ها را به ریشه ی موی زائد می رسانند و باعث می شوند که ریشه مو از بین برود.

آیا از بین بردن موهای مردان با لیزر دائمی است؟

موهای زائد احساسات بدی را به فرد منتقل می­کنند و باعث می شوند که اعتماد به نفس فرد پایین بیاید. علاوه بر آن موی زائد باعث می شود که فرد تعریق زیادی داشته باشد که این مورد خود مشکلات زیادی را به همراه دارد.

برای از بین بردن این موهای زائد می توان از روش های شیو، موم، موبر و …. استفاده کرد که تمام آن ها موقتی هستند و در کوتاه ترین زمان شما دوباره شاهد موهای زائد بدن خود خواهید بود در نتیجه شما همیشه باید دغدغه ی رفع آن ها را داشته باشید.

آیا از بین بردن موهای مردان با لیزر دائمی است؟

اما روش لیزر، یک روش دائمی می باشد که می توان به وسیله ی آن به صورت همیشگی از شر موهای زائد خلاص شد. با توجه به جنس موهای زائد و رنگ آن ها شما به تعداد جلسات متفاوتی نیاز دارید تا موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید. در هر جلسه لیزر، شما تعدادی از موهای زائد خود را از دست می دهید و بعد از چندین جلسه، موهای زائد شما به شدت کاهش پیدا می کنند.

مزایای لیزر موهای زائد مردان

رفع موهای زائد آقایان با لیزر مزایای بسیار زیادی دارد که همین امر سبب شده است آقایان زیادی از آن استفاده کنند. از مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد مردان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- اثرگذاری بالا

یکی از مهم ترین مزایای لیزر مردان، اثرگذاری بالای این روش درمانی می باشد. با استفاده از این روش دیگر اثری از موهای زیر پوستی، سوختگی، بریدگی، درد، بلندی موهای زائد و … وجود ندارد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان موهای زائد خود را با بهترین روش از بین ببرید. استفاده از روش هایی مانند تیغ، وکس، موم و …. خطرات منحصر به فردی دارند که در روش لیزر دیگر این خطرات وجود ندارد.

2- ماندگاری بالا

یکی از مهم ترین مزایای لیزر آقایان، ماندگاری بالای آن می باشد. زمانی که شما چند مرتبه از لیزر موی مردان استفاده می کنید، ریشه ی موهای زائد شما به مرور زمان می سوزد و شما موی زائد کمتری را روی بدن خود مشاهده می کنید. به همین سبب برخی از افراد انجام لیزر موی مردان را روشی دائمی می دانند.

3- افزایش اعتماد به نفس

یکی از مهم ترین مزایای از بین بردن  موهای مردان با لیزر، افزایش اعتماد به نفس آن ها می باشد. برخی از آقایان و پسر های جوان حس بدی نسبت به موهای زائد خود دارند و در پی روشی برای از بین بردن آن ها هستند. آقایانی که به باشگاه های ورزشی می روند یا در صنعت مدلینگ کار می کنند، دغدغه ای همیشگی برای از بین بردن موهای زائد خود دارند.

افزایش اعتماد به نفس

 

مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد مردان

اگر قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد مردان، از لیزر استفاده کنید، باید با مراقبت های قبل و بعد از آن آشنا شوید تا بهترین نتیجه را از این کار بگیرید و مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد مردان

 

1- موهای زائد خود را قبل از لیزر شیو کنید زیرا به هر میزان که موهای زائد کوتاه تر باشد، نتیجه ی بهتری از لیزر خواهید گرفت.

2- حتما از کرم های مخصوصی که اپراتور به شما می دهد استفاده کنید تا در زمان لیزر دردی را احساس نکنید و رفع موهای زائد به شکل بهتری انجام شود.

3- از یک روز قبل از لیزر، کافئین مصرف نکنید.

4- قبل از انجام لیزر، پوست خود را تمیز کنید تا هیچ گونه کرم و آلودگی روی پوست وجود نداشته باشد.

5- قبل از لیزر موهای زائد مردان، از اسپری های برنزه کننده و سولاریوم استفاده نکنید و سعی کنید زیر نور مستقیم خورشید قرار نگرفته باشید.

مراقبت های بعد از لیزر آقایان

 

1- تا چند روز بعد از انجام لیزر، از عطر و کرم های آرایشی در محل لیزر استفاده نکنید زیرا حساسیت پوست زیاد شده است و ممکن است شما با مشکلاتی مانند سوزش، التهاب و …. روبرو شوید.

2- تا دو هفته بعد از انجام لیزر نباید نور مستقیم خورشید به ناحیه ی مورد نظر برخورد کند اگر منطقه ی لیزر روی صورت است باید حتما از کرم های ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید.

3- تا چند روز بعد از لیزر هنوز موهای زائد شما ریزش دارد که امری کاملا طبیعی است برای ریزش بهتر، می توانید از لایه برداری پوست استفاده کنید.

4- تا سه هفته بعد از لیزر، نباید از اسپری های برنزه کننده و سولاریوم استفاده کنید.

منبع : کلینیک گلدن رویال

مطالب مشابه را ببینید!