مجله تاپ‌ناز‌

نگاهی به عجیب ترین رستوران های دنیا

توالت مدرن – تایپه – تایوان

 

رستوران

 

گلاب به رویتان و با عرض پوزش باید بگوییم رستورانی در تایوان هست که شبیه یک دستشویی بزرگ است. در این رستوران روی توالت فرنگی می نشینید و درون کاسه های توالت فرنگی هم غذا می خورید.


گریل حمله قلبی – لاس وگاس – نوادا

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

در این رستوران غذاهایی با کالری های بسیار زیاد سرو می شوند. گارسون های آن لباس های خاصی به تن دارند. یکی از منوهای این رستوران عجیب، برگر 1300 گرمی با 9982 واحد کالری است. هنگامی که مشتری وارد می شود، به او لباس جراحی داده می شود. بهتر است در این رستوران همبرگر بزرگ را سفارش ندهید زیرا اگر نتوانید آن را به اتمام برسانید، با یک پاروی بزرگ تنبیه خواهید شد. نوشیدنی های این رستوران تِم پزشکی دارند. به طور مثال، نوشیدنی در کیسه های سرم سرو می شوند. اینجا چاق بودن مزیت است. اگر بالای 160 کیلوگرم وزن داشته باشید می توانید به طور رایگان غذا میل کنید.
نینجاهای نیویورک – نیویورک

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

اگر از گارسون های کسل‌کننده رستوران ها خسته شده اید، بد نیست به رستوران نینجاهای نیویورک یک سری بزنید. در این رستوران، جماعتی از نینجاها در خدمت شما هستند تا هر دستور یا سفارشی دارید برایتان مهیا کنند. این رستوران تاریک و در زیرزمین قرار دارد و حدود 6 هزار فوت مساحت آن است. به همین دلیل، نینجاها فضاهای متعددی برای مخفی شدن دارند.
کافه باربی – تایپه – تایوان

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

دوست دارید دختر باربی در دنیای باربی باشید؟ می توانید به کافه باربی در تایپه بروید و رویای خود را محقق کنید. این کافه به طور کلی صورتی است و همه جای آن نشانه های زندگی باربی را در خود دارد.
Dans Le Noire – لندن – انگلستان

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

 

نور تا چه اندازه در طعم غذا تاثیر می گذارد؟ در رستوران Dans Le Noire باید در تاریکی مطلق غذا بخورید. در این دنیای تاریک، تا زمانی که غذایتان تمام نشده است نمی دانید چه می خورید. گارسون های این رستوران به طور کامل نابینا هستند و توسط آنها پذیرایی می شوید.

 

رستوران هواپیما – کلورادو اسپرینگز – کلورادو

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

غذاهایی که در هواپیما سرو می شوند اصولا طعم خیلی خوبی ندارند و با ولع آنها را نمی خورید. اما در رستوران هواپیما در کلورادو داستان فرق دارد. درون یک بوئینگ KC-97 انواع شام و ناهارهای بسیار لذیذ و خوشمزه سرو می شود. در ضمن، ظروف نیز فلزی هستند و دیگر از ظرف های پلاستیکی خبری نیست.
رستوران راه آهنی Fritz – جاهای مختلف – کانساس و میسوری

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

 

خوشتان نمی آید با گارسون ها سر و کله بزنید؟ چرا سفارش نمی دهید غذایتان را با قطار برایتان بیاورند. ما با تلفن به رستوران راه آهنی Fritz غذای خود را سفارش می دهید و غذا در یک ماشین به شکل قطار اسباب بازی به شما تحویل داده می شود.
The Chillout Lounge – دبی – امارات متحده عربی

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

 

تصور اینکه در تابستان گرم در دبی غذای گرم بخورید، کمی ناخوشایند است. اما اگر این غذاخوردن در یک سرمای منجمد کننده در وسط گرمای طاقت فرسا باشد، داستان عوض می شود. در رستوران The Chillout Lounge سوپ داغ، نوشیدن یهای گرم و دیگر غذاهای گرم در حالی سرو می شوند که شما در دمای زیر صفر نشسته اید. حتی میز و صندلی ها نیز از یخ ساخته شده اند. به مهمان ها علاوه بر غذا، دستکش، کلاه، کفش، ژاکت و جوراب نیز داده می شود تا قندیل نبندند.
رستوران نیولاکی – احمدآباد – هند

 

رستوران,عجیب‌ترین رستوران ها,رستوران های عجیب

 

این رستوران بوی مرده می دهد؟ در رستوران احمدآباد، غذای مهمان ها روی میزهایی که در فاصله  قبر مرده ها قرار دارد، سرو می شود. این رستوران بر روی زمین یک گورستان تاسیس شده است و مالک آن به جای برداشتن گورها، آنها را به عنوان دکور رستوران خود استفاده کرده است. البته، اطراف گورها با فنس های فلزی احاطه شده اند.

مطالب مشابه را ببینید!