مجله تاپ‌ناز‌

ویار بارداری دختر چیست | علائم باردار بودن جنین دختر

ویار بارداری دختر و علائم دختر دار شدن

برای خیلی از خانم هایی که بارداری را تجربه نموده اند، مسئله ویار امکان دارد مسئله ای ترسناک باشد. بسیار اتفاق می افتد که زنانی که یک بار بارداری را تجربه کرده اند، با توجه به شرایط دشواری که ویار برای آن ها ایجاد کرده است، ترس فراوانی از این مسئله دارند و از ترس ویار، دیگر حاضر به باردار شدن نمی باشند.

البته در این بین زنانی هم هستند که این تجربه را بدون مشکلاتی طی کرده اند و از این مسئله در امان بوده اند. ویار بارداری به فیزیولوژی بدن هر فرد بستگی دارد  و می تواند متفاوت باشد .خیلی از زنان به این موضوع حساس نیستند و دچار ویار بارداری خیلی زیادی نمی شوند.

معنی ویار بارداری

ویار دارای معنای مشخصی نمی باشد. اینکه بگوییم به یک حالت  مشخص در بدن ویار حاملگی گفته می شود، درست نیست. به یک دسته از نشانه ها در بدن که در زمان های خاص باعث عکس العمل های خوردنی می گردد ویار گفته می شود.

خیلی از متخصصان در این زمینه  ویار را به معنی یکسری از حساسیت های خاص تعریف می کنند. در این وضعیت فرد باردار  یک خوراکی خاص را هوس می کند یا بر عکس از یک خوراکی بسیار متنفر می گردد. البته این مسئله تنها درباره خوراکی ها نیست بلکه در مواردی امکان دارد فرد از افرادی نیز گریزان گردد. در بعضی از ویارها دیده شده است که زن باردار به همسرش ویار دارد و نمی تواند او را تحمل کند.

ویار بارداری دختر چیست | علائم باردار بودن جنین دختر

ویار جنین دختر

ویار دختر بیشتر به شیرینی جات ارتباط دارد. مثلا خیلی مشاهده شده است که مادران باردار به شکلات ها  میل خیلی زیادی دارند. این گروه از مادران همیشه در کیفشان شکلات و شیرینی زیادی را به همراه دارند.

نکته اساسی در مورد ویار جنین دختر این می باشد که  در صورتی که مصرف این خوراکی ها خیلی زیاد باشد امکان دارد دیابت حاملگی اتفاق بیفتد. این مسئله امکان دارد مادر و جنین را دچار مشکل نماید.

دانشمندان معتقد هستند که که زنان بارداری که دارای ویار بارداری بدی می باشند به احتمال خیلی زیاد جنین دختر باردار می باشند. متخصصان اعتقاد دارند که خانم هایی که دختر باردار می باشند مقدار هورمون زیاد تری در بدنشان وجود دارد و به همین دلیل ویار بارداری زیاد تر و سخت تری را تجربه خواهند کرد.

به این مسئله دقت داشته باشید که هیچ وقت تشخیص جنسیت جنین از روی خوراکی به صورت قطعی ممکن نیست، پس بهتر است تا موقع سونوگرافی صبر کنید  و برای نوزاد خود لباس و وسایل خریداری نکنید. ولی با در نظر داشتن تجربیات افراد دیگر می شود از روی ویار ، جنسیت را تشخیص دهید.

شاید خیلی از اشخاص ویارهای خیلی زیادی را تجربه نمایند که این مسئله ممکن است خیلی اذیت کننده باشد. ویار دختر، با ویار پسر کاملا مخالف یکدیگر می باشند. هر چیزی که در بارداری پسر اتفاق میفتد، دقیقا عکس آن در ویار دختر رخ می دهد.

ویار بارداری دختر چیست | علائم باردار بودن جنین دختر

برخی علائم ویار دختر عبارتند از

علاقه زیاد به مصرف شیرینی جات:

یکی از اصلی ترین نشانه های تشخیص جنسیت دختر از روی غذا​ این می باشد که شما علاقه خیلی زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنید و از مصرف غذاها و خوراکی های ترش مزه خودداری می کنید. معمولا افرادی که جنین دختر در رحم دارند، در سه ماهه نخست بارداری، میل خیلی زیادی به مصرف غذاهای شیرین و شیرینی جات پیدا می کنند. و این افراد به مصرف غذاهای شور و ترش هیچ علاقه ای ندارند.

تمایل به مصرف میوه های شیرین

یکی دیگر از علامت های دختر بودن جنین این می باشد که فرد علاقه دارد تا میوه های شیرین را به عنوان میان وعده استفاده نماید. معمولا این علاقه تا اندازه ای است که فرد بدون اینکه به آن توجه کند، متوجه عوض شدن مزاج خود می گردد.

علاقه به بستنی

بستنی! یکی از علایق افرادی که دارای جنین دختر هستند خوردن بستنی می باشد. از آنجایی که فرد در طی دوران بارداری دختر حی گرمای خیلی زیادی دارد و همانطور که میدانید بستنی جزو شیرینی جات می باشد، فرد به بستنی تمایل خیلی زیادی نشان خواهد داد. ممکن است این علاقه در اندازه ای باشد که فرد دوست داشته باشد در طی طول روز چند عدد بستنی میل نماید.

رژیم غذایی برای ویار جنین دختر

رژیم غذایی جنین دختر باید به شکلی باشد که ویارهای شما زیاد تر نگردد. همان طور که اطلاع دارید خیلی از افرادی که جنین دختر را باردار می باشند، علاقه فراوانی به مصرف غذاهای شیرین پیدا می کنند. طبیعی است که استفاده بیش از اندازه شیرینی جات در طی دوران بارداری باعث دیابت بارداری می گردد؛ پس باید اندازه و اعتدال را در خوردن شیرینی رعایت نمایید. برای این کار باید از مواد غذایی و این ویتامین ها استفاده نمایید:

افزایش استفاده از کلسیم و منیزیم

برای اینکه ویار دختر بیش از اندازه شما را اذیت ننماید، بهتر است استفاده از کلسیم و منیزیم را در رژیم غذایی خود بیش تر کنید. شما قادر خواهید بود از لبنیات، بروکلی، سالاد، سوپ ، اسفناج و… استفاده نمایید.

مصرف نمک در حد اعتدال

رژیم غذایی بارداری دختر باید طوری باشد که از استفاده از نمک اضافه در آن اجتناب شود. تلاش کنید از خوردن مواد غذایی که نمک زیادی در آن ها بکار رفته است خودداری نمایید. باید از مصرف مواد غذایی مثل پنیر تبریز، زیتون نمکی، کنسروها، پفک و… خودداری نمایید.

خودداری از مصرف شیرین کننده های مصنوعی

بهتر است از خوردن شیرین کننده های مصنوعی مانند نوشابه های گازدار، شکلات، شیرینی ها و… در این مدت خودداری نمایید. در صورتی که ویار جنین شما رو به شیرینی می باشد، می توانید از شیرینی طبیعی مانند میوه ها، عسل طبیعی و… استفاده نمایید. با این عمل شما به سلامتیتان هم آسیبی وارد نخواهید کرد.

بیش تر کردن تعداد وعده های غذایی

یکی از تغییراتی که باید در رژیم غذایی خود به وجود آورید این می باشد که تعداد وعده های غذایی را بیشتر نمایید و حجم غذای مصرفی را کمتر از قبل کنید. دقت داشته باشید که معده سنگین و مصرف مقدار زیاد غذا قادر است ویار بارداری شما را شدت ببخشد.

مطالب مشابه را ببینید!